// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نوب سایبات به جمع مبارزان بازی Mortal Kombat 11 پیوست

براساس اعلام استودیو ندررلم یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ سری Mortal Kombat یعنی نوب سایبات به بازی Mortal Kombat 11 اضافه شده است.

یازدهمین بازی سری Mortal Kombat در حالی در جریان رویداد The Game Awards 2018 معرفی و در یک کنفرانس اختصاصی به صورت کامل رو‌نمایی شد که در آن‌ها تنها شاهد تعداد محدودی از شخصیت‌های بازی بودیم. استودیو NetherRealm (ندررلم) به مرور زمان دیگر کاراکتر‌های بازی Mortal Kombat 11 را به نمایش گذاشت تا بیش از پیش انتظار برای تجربه این بازی دشوار شود. اما اکنون این امر عملا غیر‌ممکن شده است؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نوب سایبات (Noob Saibot) در بین کاراکتر‌های بازی مذکور قرار گرفته است.

در جریان پنل بازی Mortal Kombat 11 در رویداد C2E2 که در شهر شیکاگو برگزار شده است، استودیو ندررلم از حضور نوب سایبات در بین مبارزان این بازی خبر داده است. این شخصیت که برای اولین بار در بازی Mortal Kombat II معرفی شد، در بازی Mortal Kombat X غایب بود و مسلما باز‌گشت آن و قرار گرفتن در کنار شخصیت‌هایی که تا‌کنون معرفی شده‌اند برای بسیاری از علاقه‌مندان به مورتال کامبت هیجان‌انگیز خواهد بود. استودیو ندررلم در کنار معرفی این شخصیت، ویدیویی از مبارزات آن منتشر کرده است که به واسطه آن می‌توانید حرکات سریع، متنوع و مبتنی بر سایه‌اش را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

استودیو ندررلم تنها به معرفی نوب سایبات بسنده نکرده است و در بخش دیگری از پنل بازی مورتال کامبت 11 در رویداد C2E2 از اولین شخصیت اضافه این بازی رو‌نمایی کرده است. براساس اعلام این استودیو کاراکتر شنگ سونگ (Shang Tsung) اولین شخصیت بازی مذکور است که در قالب بسته الحاقی و پس از انتشار بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این شخصیت جزو مبارزان شناخته شده سری مورتال کامبت است که می‌توان اضافه شدن آن به بازی Mortal Kombat 11 را به فال نیک گرفت. شنگ سونگ در بازی ذکر شده براساس کری هیرویوکی تاگاوا، بازیگر نقش آن در فیلم Mortal Kombat، محصول سال ۱۹۹۵ طراحی شده و وظیفه صدا‌پیشگی نیز بر عهده این بازیگر قرار داده شده است.

بازی Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، مایکروسافت، پلی استیشن و نینتندو eShop اقدام به پیش‌خرید بازی کنید. نکته حائز اهمیت این است که با انجام این امر به شخصیت شائو کان (Shao Kahn) دسترسی پیدا می‌کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده