نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶

حضور تیم رابینز و بازیگر فیلم Cloverfield در فصل دوم سریال Castle Rock

لیزی کاپلان، بازیگر فیلم Cloverfield، در فصل دوم سریال کسل راک (Castle Rock) شبکه هولو یکی از نقش‌های اصلی را ایفا خواهد کرد و دیگر بازیگران این فصل هم بسیار معروف هستند.

شبکه هولو (Hulu) به‌صورت رسمی حضور لیزی کاپلان، بازیگر ۳۶ سالهٔ آمریکایی را در فصل دوم سریال Castle Rock (کسل راک) که برگرفته از آثار استیون کینگ است تأیید و اعلام کرد و وی در این سریال با السی فیشر (بازیگر فیلم Eighth Grade) و تیم رابینز (بازیگر فیلم The Shawshank Redemption) همبازی خواهد بود. این سه بازیگر، نقش‌های اصلی فصل دوم سریال ترسناک، روانشناسانه و آنتولوژی Castle Rock را بر عهده خواهند داشت.

سریال Castle Rock گلچینی از موضوعات و شخصیت‌های مختلف رمان‌های استیون کینگ از جمله It (آن)، میزری (Misery) و The Shawshank Redemption (رستگاری در شاوشنک) است که در یک محله به‌نام کسل راک زندگی می‌کنند. هر فصل این سریال قرار است خط داستانی و شخصیت‌های متفاوتی داشته باشد که انتظار می‌رود فصل دوم آن داستان متفاوتی را روایت کند. همچنین موضوعات و شخصیت‌های خاص و مهم فصل گذشته در فصل‌ بعدی آن نیز حضور خواهند داشت. داستان فصل دوم این سریال در مورد شخصیتی با نام آنی ویلکز خواهد بود که در توصیف این شخصیت چنین آمده است که آنی، پرستاری جهنمی در داستان‌های استیون کینگ است که در شهر کسل راک پرسه می‌زند و شخصیتی بسیار ترسناک و خطرناک است.

Castle Rock

لیزی کاپلان قرار است نقش شخصیت آنی ویلکز یا همان پرستار جهنمی را ایفا کند و کلیت داستان این فصل، برگرفته از شخصیت آنتاگونیست رمان Misery استیون کینگ است که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد. این شخصیت در نسخهٔ سینمایی Misery که در سال ۱۹۹۰ روی پردهٔ سینما رفت، توسط کیتی بیتز ایفا شد. بیتز برای نقش‌آفرینی در نقش شخصیت آنی ویلکز، برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بایگر نقش مکمل زن شد. تیم رابینز نیز قرار است نقش شخصیتی با نام رجینالد پاپ مریل را در فصل دوم سریال Castle Rock ایفا کند. السی فیشر، دیگر بازیگر معرفی‌شده برای حضور در این سریال، نقش دختر ویلکزها را که به‌جای مدرسه در خانه درس می‌خواند ایفا خواهد کرد و نام این شخصیت جوی است و وی سؤالات زیادی در مورد دلایل جنون مادرش دارد.

سال گذشته شبکه هولو اعلام کرد این سریال ترسناک، درام، روانشناختی و آنتولوژی تبدیل به موفق‌ترین سریال اورجینال این شبکه شده است و قسمت‌های اول این سریال، بیش از هر سریال دیگری در زمان عرضه دیده شده و با استقبال کاربران این شبکه استریم مواجه شده است.

ساخت سریال Castle Rock بر عهده داستین تامسون و سم شاو بوده است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. سریال Castle Rock تنها سریال مشترک آبرامز و کینگ نیست که توسط شبکه هولو منتشر شده است. سریال 11.22.63، دیگر سریال مشترک این دو شخص بود که در سال ۲۰۱۶ از شبکه هولو منتشر شد. آبرامز در این سریال به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کینگ نیز به‌عنوان نویسنده حضور داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده