نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

جشنواره کشتار جان ویک در دومین تریلر فیلم John Wick 3: Parabellum

شرکت لاینزگیت دومین تریلر فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرده است که در آن جان ویک به اشکال مختلف دشمنانش را از پا در می‌آورد. 

اواخر ماه دی امسال بود که شرکت لاینزگیت سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) را منتشر کرد و به‌تازگی نیز این شرکت تیزرهای جدیدی از این فیلم منتشر و اعلام کرده است که دومین تریلر قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) امروز منتشر خواهد شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم اکشن مورد انتظار منتشر شده است. شرکت لاینزگیت دقایقی پیش دومین تریلر رسمی فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرد که در آن جان ویک جشنواره‌ای از روش‌های مختلف برای کشتن دشمنان خود را به نمایش می‌گذارد. در طول تریلر شاهد مبارزه با نینجاها و موتور سوارها هستیم که جان ویک از هر وسیله‌ای برای کشتن دشمنان خود دریغ نمی‌کند. این تریلر نوید بخش یک فیلم اکشن بی نظیر دیگر از مجموعه فیلم John Wick را به طرفدارانش می‌دهد و این تریلر حتی بیشتر از تریلر باعث هیجان آن‌ها خواهد شد و در پایان تریلر شخصیت کارگردان به جان ویک می‌گوید همه این چیزها برای یک سگ بوده است؟ شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده