// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ثبت نام مسابقات قهرمانی کشور در بازی Dota 2 شروع شد

مسابقات قهرمانی کشور در بازی Dota 2 با نظارت انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور و به میزبانی مجموعه PSArena شهر یزد برگزار خواهد شد.

ساعاتی قبل ثبت‌نام مسابقات قهرمانی کشور در بازی Dota 2 شروع شد. این رویداد با نظارت انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور و به میزبانی مجموعه PSArena شهر یزد برگزار خواهد شد. قرار است تمامی مراحل رویداد توسط داوران رسمی ورزش الکترونیک کشورمان نظارت و پیگیری شود. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا ۲۵ فروردین با مراجعه به سایت رسمی انجمن به صورت رایگان ثبت‌نام خود را تکمیل و در این رویداد شرکت کنند.

فرمت مسابقات از دو مرحله آنلاین و حضوری پیروری خواهد کرد. در اولین مرحله رویداد که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، چهار تیم برتر رویداد جواز حضور در مرحله اصلی را که به میزبانی شهر یزد برگزار می‌شود، به‌دست خواهند آورد. هنوز زمان دقیق برگزاری مراحل مختلف رویداد مشخص نیست و در اعلامیه‌های بعدی به بازیکنان اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که به مقام‌ آورندگان رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات، علاوه بر گردن‌آویز (مدال) قهرمانی، حکم‌ قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور نیز اهدا خواهد شد.

پیش از این شاهد برگزاری «دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور - یزد ۹۷» در رشته Counter Strike: Global Offensive بودیم که با حضور ۵۲ تیم پیگیری شد و در نهایت با قهرمانی نماینده شهر مشهد که با نام Silmaryon شناخته می‌شود به پایان رسید. هدف از برگزاری رویدادهای قهرمانی کشور تعیین رتبه‌بندی (Seed) مسابقات آینده و همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی است. نکته مهم‌تر اینکه تیم‌هایی در رتبه‌بندی در نظر گرفته می‌شوند که ترکیب اصلی خود را با حداکثر یک تغییر، برای مسابقات آتی حفظ کنند (ترکیب تیم همان ترکیبی باشد که در این مسابقات شرکت می‌کند).


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده