// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

تاریخ انتشار بازی My Time at Portia برای کنسول‌ها مشخص شد

تاریخ انتشار بازی My Time at Portia برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ مشخص شد.

Team 17 Digital، استودیو سازنده‌ی بازی My Time at Portia، در سایت خود اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۷ فروردین ماه برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سوییچ منتشر خواهد شد. آن‌ها همچنین تریلر جدیدی برای این بازی منتشر کردند که در آن مجموع کارهایی را که بازیکنان کنسول می‌توانند در این بازی انجام بدهند نشان می‌دهد.

My Time at Portia یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که از بازی‌های Stardew Valley ،Harvest Moon و Animal Crossing الهام گرفته است و در آن ‌می‌توانید کارهای زیادی مثل کشاورزی، پرورش حیوانات، ساخت و ساز، دوستی با افراد شهر و اسب سواری انجام بدهید.

در این بازی شما برای شروع زندگی جدید و تعمیر کارگاه قدیمی پدرتان به شهر Portia می‌روید ولی از اینجای داستان به بعد اتفاقات این بازی کاملا در دستان شما خواهد بود و شما می‌توانید از کارهای هیجان انگیز مثل کاوش سیاهچال‌ها گرفته تا آماده‌سازی غذا بپردازید.

بازی My Time at Portia از زمان انتشار بین طرفداران بازی‌های سبک Life-sim و farming-sim به‌لطف طیف بزرگی از کارهایی که در این بازی می‌توان انجام داد، بسیار پرطرفدار بوده است.

این بازی به دو صورت دیجیتالی و فیریکی منتشر خواهد شد و استودیو Team 17 Digital به کسانی که این بازی را پیش خرید می‌کنند یک سری آیتم‌ها تحت عنوان Housewarming Gift Set را هدیه می‌دهد. این ست شامل:

  • لباس مخصوص: ژاکت و شلوار جین پاره پاره
  • وسایل خانه مخصوص: مجسمه‌ی شیر به همراه بال و ساعت کوکو
  • آیتم‌های خوراکی: ژله‌ی رنگین کمان و گوشت خشک شده
  • کیسه‌ی طلایی: ۵۰۰ سکه‌ی طلا برای شروع

همچنین هم‌اکنون استودیو Team 17 در حال استریم بازی My Time at Portia روی کنسول سوییچ است و شما می‌توانید این استریم را در Youtube ،Twitch ،Facebook و Mixer ببینید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده