نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

تاریخ اکران فیلم Rambo: Last Blood اعلام شد

کمپانی لاینزگیت سرانجام تاریخ اکران فیلم Rambo: Last Blood با بازی سیلوستر استالونه را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کمپانی لاینزگیت سرانجام اعلام کرد که قسمت پنجم فیلم Rambo (رمبو) قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم Black and Blue (سیاه و آبی) با بازی نائومی هریس، فرانک گریلو و ترسی گیبسون، به‌همراه فیلم Downton Abbey (دانتون ابی) در گیشه رقابت کند. در این ماه، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) نیز قرار است اکران شود که فاصله دو هفته‌ای آن با تاریخ اکران فیلم Rambo: Last Blood می‌تواند فضای امنی را برای قسمت جدید فیلم رمبو ایجاد کند.

فیلم Rambo: Last Blood بار دیگر داستان جان رمبو با بازی سیلوستر استالونه، را روایت خواهد کرد که او بیشتر زمان خود را به مزرعه داری سپری می‌کند و زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. آدریان گرونبرگ، کارگردان فیلم Get the Gringo (بیگانه رو بگیر)، وظیفه کارگردانی فیلم Rambo 5 را بر عهده داشته است. سیلوستر استالونه، پاز وگا، آدریانا بارازا، یوت منیرال، سرجیو پریس منچتا، اسکار جانادا و خواکین کوسیو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rambo: Last Blood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، استالونه به‌همراه مت سیرولنیک وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

اولین قسمت فیلم Rambo با نام First Blood (اولین خون) در سال ۱۹۸۲ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، دو دنباله دیگر به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ اکران شدند که فیلم Rambo: First Blood Part 2 (رمبو: اولین خون قسمت دوم) موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون دلار و فیلم Rambo III (رمبو ۳) بیش از ۱۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در سال ۲۰۰۸، فیلم رمبو اکران شد که تنها کمی بیش از ۱۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده