نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

اولین تریلر بازی System Shock 3 منتشر شد

وارن اسپکتور، خالق سری System Shock با نمایش یک تریلر کوتاه از قسمت سوم بازی در رویداد GDC، تکمیل شدن نیمی از مراحل ساخت بازی را تایید کرد.

اگر از هواداران قدیمی و پروپاقرص ژانر وحشت، به‌خصوص وحشت کیهانی هستید، بدون شک نام سری بازی‌های System Shock را شنیده‌اید. اثری که حق زیادی بر گردن این زیر ژانر دارد و منبع الهام بزرگانی همچون مجموعه Dead Space بوده است. سومین قسمت از این سری بازی با نام System Shock 3 که حدودا سه سال پیش ساخت آن به شکلی رسمی تایید شد، به نظر می‌رسد که قرار است به صبر طولانی مدت هواداران خود پایان دهد و به‌تازگی در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر کوتاه از آن منتشر شده که بازگشت SHODAN، این هوش‌ مصنوعی پلید را نوید می‌دهد.

در خلال رویداد GDC، وارن اسپکتور، خالق مجموعه «سیستم شاک» یک تریلر کوتاه از بازی نمایش داد و تایید کرد که اثر مذکور قرار است با موتور گرافیکی Unity ساخته شود؛ تریلری که اتفاقا نماهایی از داخل بازی را نشان می‌دهد و به‌غیر از چهره‌ی SHODAN که اندکی نیاز به بهبود دارد، سایر فضاهای نمایش داده شده از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

تریلری که در ادمه تماشایش خواهیم کرد، اطلاعات زیادی از گیم‌پلی بازی را برملا نمی‌کند اما باتوجه‌به تصاویری که دیده می‌شود، می‌توانیم انتظار اثری قدرتمند در اتمسفرسازی را داشته باشیم. با وجود مشکلات مالی ناشر بازی یعنی شرکت استاربریز، استودیو آدرساید اینترتیمنت در سکوت کامل، ساخت بازی را جلو برده و طبق گفته‌ی اسپکتور، بیش از نیمی از مراحل ساخت بازی تکمیل شده است.

بازی System Shock 3 درحال حاضر، مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد؛ حتی پلتفرم‌های مقصد بازی مذکور نیست هنوز نامشخص هستند و برای مشخص شدن اطلاعات بیشتر از این بازی مورد انتظار، باید منتظر بمانیم. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده