// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

حضور Karrigan در تیم آلمانی mousesports قطعی شد

طبق آخرین اخبار بخش ورزش الکترونیک تیم بعدی Karrigan، بازیکن پیشین تیم FaZe Clan، مشخص شده است.

در روزهای اخیر خبرهایی در مورد بازیکن پیشین تیم FaZe Clan منتشر شد که حاکی از مذاکره او با چندین تیم اروپایی بود. در نهایت اخیرا در سایت liquipedia شاهد اضافه شدن نام فین 'Karrigan' اندرسن به لیست بازیکنان تیم mousesports بودیم. اندرسن پیش از این در تیم‌های مطرحی مانند Fnatic و Astralis حضور داشته است و سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان را نیز در کارنامه خود دارد. Karrigan در سال ۹۱ به همراه بازیکنان تیم Fnatic در یک رویداد eSports که در کشور ایران برگزار شد نیز حضور پیدا کرد و به عنوان مهمان با بازیکنان ایرانی و فضای مسابقات داخل کشور آشنا شد. لازم به ذکر است که اندرسن قبلا هم در تیم mousesports حضور داشته است و سابقه حضورش به سال ۲۰۱۰ و بازی CS 1.6 باز می‌گردد.

Fnatic

طی آخرین شایعاتی که در فضای مجازی و سایت‌های مربوط به ورزش الکترونیک منتشر شده است، ارزش قرارداد Karrigan با تیم mousesports چیزی حدود ۱۵۰ هزار دلار اعلام شده است. با توجه به قطعی شدن این قرارداد اندرسن بایستی در تیم جدیدش با chrisJ، ropz، woxic و frozen همراه شود و به عنوان لیدر تیم خود را در میدان نبرد هدایت کند.

اولین حضور تیم mousesports در میادین حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive با بازیکنان جدیدش در مسابقات IEM Sydney 2019 رخ خواهد داد. این رویداد از دهم اردیبهشت شروع می‌شود و به مدت هفت روز میزبان ۱۶ تیم برتر جهان است. مجموع جوایز رویداد ۲۵۰ هزار است و استرالیا به عنوان میزبان مسابقات معرفی شده است. تیم mousesports یکی از ۶ تیمی است که از طرق تیم برگزاری مسابقات به صورت مستقیم دعوت‌نامه دریافت کرده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده