نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

آپدیت جدید State of Decay 2 درجه‌های سختی تازه‌ای را به بازی می‌آورد

با دریافت آپدیت جدید بازی State of Decay 2، اثر مذکور را می‌توانید با دو درجه‌ی سختی جدید Dread و Nightmare تجربه کنید.

چند روزی می‌شود که قسمتی جدید از سری برنامه‌های Inside Xbox منتشر شده و طی آن، خبرهایی تازه و جذاب به دنیای بازیکنان و صنعت بازی مخابره شده است. به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، طراح ارشد استودیو Undead Labs یعنی دیسی ویلُبی (Dacey Willoughby) اعلام کرده است که با آپدیت جدید بازی State of Decay 2، دو درجه‌ی سختی جدید به اثر مذکور اضافه خواهد شد. این دو درجه‌ی سختی جدید، Dread و Nightmare نام دارند و از تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) به محض انتشار آپدیت «آخرالزمان خودت را بساز!» در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. ویلبی درمورد این درجه‌های سختی جدید چنین گفته است:

درجه‌های سختی جدید بازی، محیط‌های اثر را تحت تاثیر قرار می‌دهند؛ با ورود به هر یک از محیط‌های بازی، با زامبی‌ها و NPCهای قوی‌تر مواجه خواهید شد و پیدا کردن منابع برای‌تان سخت‌تر خواهد شد. زامبی‌ها در دسته‌های بیشتری رفت و آمد خواهند کرد و خون‌ریزی کردن در بازی، یک تهدید بزرگ برای‌تان خواهد بود.

با انتخاب درجه‌ی سختی Dread، دسته‌های بیشتری از زامبی‌ها مخصوصا آن دسته‌هایی که خود را با زره‌ پوشانده‌اند، به شما حمله خواهند کرد و خون‌ریزی کردن تهدیدی مرگ‌بارتر از قبل شده و نیم ‌ساعت پس از خون‌ریزی، از بین خواهید رفت. این نیم ساعت در درجه‌ی Nightmare به ده دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

طراح ارشد بازی خاطرنشان کرد هیولا Blood Plague Juggernaut از بسته‌ی الحاقی Daybreak نیز به بازی بازخواهد گشت و با ترکیب شدنش با درجه‌های سختی جدید، بازیکنان را به چالش خواهد کشید. وی در ادامه مشخص کرد که در حالت «نایتمر» بازیکنان با دسته‌هایی مختلف از زامبی‌ها یا فریک‌ها یا حتی زامبی‌هایی ویژه روبه‌رو خواهند شد.

این درجه‌های سختی به طبع تغییراتی در تنظیمات Community بازی ایجاد خواهد کرد و بازیکنانی که درجه‌ی سختی یکسانی را انتخاب کرده‌اند، راحت‌تر یکدیگر را پیدا خواهند کرد.

بازی State of Decay 2 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۶ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی صورت گرفته چنین می‌خوانید:

بازی State of Decay 2 دنباله‌ای از یک بازی متوسط نسل هفتمی است که انتظار می‌رفت در این نسخه اشتباهات گذشته خود را برطرف کند. با این حال State of Decay 2 اشتباهات خودش را که برطرف نکرده هیچ مشکلات دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کرده است. با این حال استودیو آندد لبز شبیه ساز اخرالزمانی زامبی محور خوبی را خلق کرده است که این خوب بودن زیر سایه مشکلات محتوایی و گرافیکی، خاک شده است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده