نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵

دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame با معرفی کاپیتان مارول منتشر شد

کمپانی مارول استودیو امروز دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame را منتشر کرد تا طرفداران دنیای سینمایی مارول را غافلگیر کند.

اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در ماه آذر امسال منتشر شد و در ادامه آن در ماه گذشته مارول تبلیغ تلویزیونی سوپر بول این فیلم را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) امروز منتشر شده است. کمپانی مارول استودیو امروز در یک اقدام غافلگیر کننده دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات آخرین فیلم از سه فاز اول دنیای سینمایی مارول هستیم. بخش زیادی از این تریلر مروری بر تصاویر قدیمی است که در واقع اشاره‌ای به آخرین ماجراجویی اعضای اصلی اونجرز دارد. علاوه بر این، در بخشی از تریلر شاهد آموزش کیت بیشاپ توسط پدرش هستیم که می‌تواند اشاره‌ای به دلیل تبدیل شدن هاوک آی به رونین داشته باشد که برخی نیز اعتقاد دارند این صحنه می‌تواند اشاره‌ای به حضور این شخصیت در آینده دنیای سینمایی مارول نیز کند. همچنین در این تریلر به نظر می‌رسد که سرانجام سفر به دنیای کوانتوم تایید شد که در این صحنه شخصیت‌هایی چون کاپیتان آمریکا، آیرون من، هاوک آی (رونین)، بلک ویدو و غیره دیده می‌شوند. در پایان تریلر نیز سرانجام شاهد حضور شخصیت کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، هستیم که در این صحنه ثور با بازی کریس همسورث، نترس بودن و قدرت کارول دانورز را به سبک و روش خودش به چالش می‌کشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، مارول استودیو پوستر جدیدی از فیلم Avengers: Endgame را نیز منتشر کرده که پوستر رسمی این فیلم است و در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی چون آیرون من، کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، ثور، بروس بنر، هاوک آی، اوکویه، وار ماشین، راکت راکون، انت من، نبیولا و صد البته تانوس هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Endgame Poster

فیلم Avengers: Endgame به کارگردانی جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده