// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

Sekiro: Shadows Die Twice در ابتدا قرار بود بخشی از مجوعه Tenchu باشد

هیدتاکا میازاکی در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که Sekiro: Shadows Die Twice در مراحل اول توسعه قرار بود بخشی از مجموعه Tenchu باشد.

زمانی که اولین تیزر از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد، هوداران با خود گفتند که این بازی نسخه‌ی جدید مجموعه Tenchu یا Bloodborne 2 خواهد بود. این در حالی بود که در E3 2018، بازی Sekiro: Shadows Die Twice به‌عنوان یک بازی جدید معرفی شد و کاربران را شگفت‌زده کرد.

باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، سایت Variety با هیدتاکا میازاکی، کارگردان Sekiro: Shadows Die Twice، گفت‌وگویی را ترتیب داده است و در جریان این مصاحبه میازاکی اعلام کرده است که سکیرو در ابتدا قرار بوده است بخشی از مجموعه تنچو باشد. وی اعلام کرده است که در مراحل اولیه توسعه، Tenchu منبع اصلی الهام‌شان بوده است، اما رفته رفته و در انتها استودیو فرام سافتور (FromSoftware) تصمیم گرفت که Sekiro: Shadows Die Twice، یک بازی مستقل باشد.

البته با اینکه Tenchu الهام اصلی بازی سکیرو است، اما آن‌ها در طول مراحل توسعه بازی از سایر بازی‌ها و همچنین فرهنگ ژاپن الهام گرفته‌اند. با این تفاسیر ۱۰ سال از آخرین نسخه مجموعه تنچو با نام Tenchu: Shadow Assassins می‌گذرد و باید منتظر ماند و ببینیم آیا فرام سافتور برنامه‌ای برای احیای این مجموعه دارد یا خیر. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده