// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

عملکرد ایکس باکس Project xCloud را در ویدیویی تماشا کنید

در جدیدترین قسمت از برنامه اینساید ایکس باکس، کریم چودری سرویس Project xCloud را در عمل به‌نمایش گذاشت.

Project xCloud نام سرویس ابری ایکس باکس است که به‌کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های خود را از طریق اینترنت و دیتاسنترهای در نظر گرفته شده، روی هر دستگاهی استریم کنند و از بازی کردن لذت ببرند. این موضوع سوال مهمی را به‌وجود می‌آورد و آن هم این است که در صورت وجود یک اینترنت خوب، سرویس Project xCloud در عمل به چه شکل ظاهر می‌شود؟

طبق جدیدترین اخبار بازی و قسمت جدید برنامه اینساید ایکس باکس، سرویس Project xCloud در عمل به‌نمایش گذاشته شد. در بخشی از برنامه مجری در ارتباط با عملکرد سرویس Project xCloud از کریم چودری، رئیس بخش ابری گیمینگ ایکس باکس، سوال کرد و در ادامه یک گوشی موبایل اندرویدی در اختیار مجری قرار داده شد که به‌یک کنترلر ایکس باکس وان متصل بود. در ادامه مجری برنامه اینساید ایکس باکس به‌خوبی و بدون هیچ مشکلی بازی Forza Horizon 4 را روی گوشی موبایلش تجربه کرد.

کریم چودری در صحبت‌هایش به‌جزئیات خاصی اشاره نکرد، اما اعلام کرد که در سال جاری میلادی، آزمایش‌های عمومی این سرویس در دستور کار قرار داده شده‌اند. از سال گذشته مایکروسافت بیش از پیش وارد تکنولوژی‌های سرویس ابری شده است و از طرفی در جریان رویداد E3 2018 فیل اسپنسر اعلام کرده بود که سرویس ابری به‌بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا روی هر دستگاهی، بتوانند بازی مورد علاقه‌شان را با کیفیتی مشابه با کنسول‌ها تجربه کنند. سرویس‌های ابری گیمینگ تکنولوژی جدیدی است و بسیار هم پیچیده است. باید منتظر ماند و ببینیم در عمل به‌ چه شکل ظاهر می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد سرویس‌های ابری گیمینگ چیست؟ در ادامه می‌توانید ویدیو اجرای بازی Forza Horizon 4 را روی یک گوشی اندرویدی از طریق سرویس Project xCloud مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

البته نمایش اجرای Forza Horizon 4 تنها مورد رویداد اینساید ایکس باکس نبود و بازی Halo: The Master Chief Collection هم برای کاربران پی سی تایید شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده