// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶

صعود نماینده ایران به جمع هشت بازیکن برتر جهان در بازی PES 2019

حسن پاجانی، نماینده کشورمان در رویداد World Electronic Sports Games یا همان WESG به مرحله حذفی رشته PES 2019 صعود کرد.

رقابت‌های مرحله گروهی رویداد World Electronic Sports Games یا همان WESG در بازی Pro Evolution Soccer بعد از دو روز به پایان رسید. حسن پاجانی، نماینده کشورمان در بازی PES 2019 با کسب پنج برد، یک مساوی و دو باخت در مقابل رقبای خود، مجموعا ۱۶ امتیاز کسب کرد و به عنوان بازیکن دوم گروه D به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کرد. نماینده کشورمان در مرحله گروهی مسابقات با نمایندگان کشورهای مکزیک، فرانسه، ژاپن و کانادا روبه‌رو شد. بازی‌های مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت و با کسب امتیاز همراه بود.

نتایج بازی‌های مرحله گروهی

ایران۳:۶مکزیک
ایران۲:۴مکزیک
ایران۳:۵فرانسه
ایران۱:۳فرانسه
ایران۰:۳کانادا
ایران۲:۲کانادا
ایران۴:۲ژاپن
ایران۲:۰ژاپن

پاجانی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی با Sofia، نماینده کشور ژاپن بازی کرد که با باخت همراه بود. پیش از این هر دو بازیکن در فینال رقابت‌های مسابقات آسیایی 2018 نیز با یکدیگر بازی کرده بودند که بعد از شکست ۲:۱ نماینده کشورمان در آن بازی ایران به مدال نقره در بازی PES دست یافت.

نماینده کشورمان فردا بایستی از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران، در اولین بازی مربوط به رشته PES با رقیب یونانی خود روبه‌رو شود و در صورت کسب پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه پیدا خواهد کرد. بازی‌های مرحله حذفی قرار است به صورت Best-of-three (دو برد از مجموع سه بازی) برگزار شود. در صورت تمایل می‌توانید بازی‌های نماینده کشورمان را از طریق کانال‌ WESG/PES در پلتفرم توییچ دنبال کنید.

حسن پاجانی WESG PES


منبع wesg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده