نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

اولین تریلر رسمی فیلم Aladdin منتشر شد

سرانجام کمپانی والت دیزنی اولین تریلر رسمی و کامل فیلم Aladdin را منتشر کرد که حاوی تصاویر امیدوار کننده‌ای است.

ماه مهر امسال بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Aladdin (علاالدین) را منتشر کرد و در ادامه در ماه گذشته، یک تریلر کوتاه دیگر از این فیلم لایو اکشن منتشر شد که در این تریلر شاهد رونمایی از نسخه آبی رنگ جنی، غول چراغ جادو با بازی (موشن کپچر) و صداپیشگی ویل اسمیت، بودیم که ظاهر جنی و کیفیت بسیار پایین CGI آن باعث انتقادات بسیاری از آن شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، اولین تریلر کامل و رسمی فیلم لایو اکشن علاالدین منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات فیلم Aladdin هستیم که نمای بسیار بهتری از اتفاقات این فیلم را نمایش می‌دهد که علاوه بر نمایش محیط‌های نوستالژیک و جذاب انیمیشن آن، شاهد نمایش نسخه بهتر جنی هستیم. همچنین در این تریلر بخشی از صحنه‌های موزیکال فیلم نیز نمایش داده می‌شود که نائومی اسکات، بازیگر نقش پرنسس یاسمن، در واقع بخشی از ترانه‌های فیلم Aladdin را خوانده است. شما می‌توانید اولین تریلر فیلم Aladdin را در صفحه رسمی یوتیوب والت دیزنی تماشا کنید.

تریلر جدید فیلم Aladdin نمای بسیار بهتری از این فیلم را ارائه داده و می‌تواند باعث تغییر نگاه منفی علاقه‌مندان به آن شود. منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس و نومان اکاردر نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، بوده است.

فیلم Aladdin برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما در مورد اولین تریلر کامل فیلم Aladdin چیست؟ آیا شما از تریلر جدید این فیلم راضی هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده