نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

دانلود رایگان انیمه Devil May Cry برای پلی استیشن 4

به‌تازگی اعلام شده که تمام قسمت‌های انیمه سریالی Devil May Cry: The Animated Series به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرانی که PSN ایالات متحده را دارند، قرار گرفته است.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۸ مارس سال جاری (۱۷ اسفند) عرضه شد. اگر شما تا به این لحظه فرصت غرق شدن در این بازی زیبا را پیدا نکردید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا از همین لحظه می‌توانید به صورت رایگان، به‌تمام قسمت‌های انیمه سریالی Devil May Cry: The Animated Series دسترسی داشته باشید. این مجموعه انیمه‌ای در حال حاضر به صورت کاملا رایگان در فروشگاه پلی استیشن قرار دارد.

اگر شما هیچ اطلاعاتی در رابطه با این مجموعه انیمه‌ای ندارید، اینگونه می‌توان گفت که این انیمه سریالی در سال ۲۰۰۷ در کشور ژاپن به نمایش درآمد که تنها ۱۲ قسمت هم به طول انجامید. اتفاقات این مجموعه، در برهه زمانی بین بازی Devil May Cry و بازی Devil May Cry 2 جریان دارد. این انیمه ماجراهای شکارچی شیطانی به نام دانته را حکایت می‌کند که شغل خودش را پیش می‌برد و کارهای عجیب و غریبی را هم قبول می‌کند. این مجموعه همچنین دو شخصیت دیگر را هم معرفی می‌کند. این دو شخصیت هم کسی نیستند جز جی. دی. موریسون، همکار دانته که برای او درخواست شغل‌های مختلف را می‌آورد و همچنین پتی لوول، یک دختر یتیم که دانته او را نجات می‌دهد و تبدیل به دختر خودش می‌شود. لازم به ذکر است که شخصیت موریسون اولین بار در خط داستانی بازی Devil May Cry 5 ظاهر می‌شود؛ به همین دلیل شما لازم است تا این انیمه سریالی را تماشا کنید تا به داستان گذشته‌ای که این شخصیت با دانته دارد، به طور کامل پی ببرید.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه انیمه سریالی Devil May Cry: The Animated Series را روی PSN تماشا کنید؟

در حال حاضر این انیمه سریالی در فروشگاه پلی استیشن قرار دارد و شما می‌توانید به صورت رایگان آن را از آن خود کنید. لازم به ذکر است که متاسفانه این قابلیت تنها محدود به کاربرانی است که از فروشگاه آمریکای شمالی استفاده می‌کنند. البته برخی از کاربران کانادایی در سایت ردیت اعلام کردند که چنین امکانی برای آنها فراهم نیست و آنها نمی‌توانند به‌رایگان این انیمه را دریافت کنند.

برای دسترسی به این مجموعه، باید در کنسول PS4 خود وارد فروشگاه پلی استیشن شوید و عبارت Devil May Cry را جستجو کنید. بعد از جستجو، عنوان این انیمه هم باید در کنار بازی‌های این مجموعه ظاهر شود. با این حال، اگر شما در این قسمت قادر به پیدا کردن انیمه نیستید، می‌توانید راه دیگری را هم امتحان کنید. در بخش Movies and TV، به قسمت TV Genres بروید و از بخش انیمه به راحتی می‌توانید انیمه سریالی Devil May Cry را پیدا کنید. به طور معمول این مجموعه با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسد و در حال حاضر مشخص نیست که تا کی قرار است این مجموعه رایگان در اختیار کاربران قرار داشته باشد. به همین دلیل اصلا وقت را تلف نکنید و خیلی زود آن را رایگان دریافت کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده