// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

آپدیت جدید COD: Black Ops 4 به‌ زودی با محوریت نقشه‌‌‌ ای تازه منتشر می شود

تا پایان امروز آپدیت جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر می‌شود و در جریان این به‌روزرسانی رویدادها و نقشه‌ای جدید به‌بازی اضافه می‌شوند.

استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، جزو آن دسته از استودیوهایی است که هفته‌به‌هفته با انتشار آپدیت‌های مختلف، رویدادها و محتویات جدیدی را به‌بازی خود اضافه می‌کند. باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، امروز آپدیت جدید کالاف دیوتی: بلک آپس 4 منتشر می‌شود که در جریان این به‌روزرسانی شاهد اضافه شدن محتویات جدیدی به بازی هستیم.

از محتویات آپدیت پیش روی می‌توان‌ به رویداد Shamrock و Awe اشاره کرد که رویداد جدید St. Patrick’s Day به‌حساب می‌آیند. در ادامه مشخص شده است رویدادهای ذکر شده، تنها به اضافه شدن سلاح و Gearهای جدید ختم نمی‌شود، بلکه شاهد محتویاتی از سایر نسخه‌های Call of Duty هم هستیم. جدا از رویدادها، یک نقشه‌ی جدید به‌نام Contraband Hurricane هم به‌حالت چندنفره اضافه خواهد شد. احتمال می‌رود این نقشه، همان نقشه کنار ساحل بازی باشد، اما با آب و هوای طوفانی.

کاربران بازی COD: Black Ops 4 درکنار این موارد می‌توانند از حالت Stockpile هم استفاده کنند که شباهت‌های بسیاری به‌حالت فرکچر بازی Call of Duty: Black Ops 3 دارد. در انتها مشخص شده است که حالت هاردکور هم به‌بخش بتل رویال بازی یا همان بلک اوت اضافه می‌شود. متاسفانه جزئیات دقیق این به‌روزرسانی هنوز در دسترس قرار نگرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده