نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تام هالند بازیگر اصلی فیلم Cherry برادران روسو خواهد بود

تام هالند، بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming، به‌عنوان بازیگر اصلی فیلم Cherry برادران روسو انتخاب شد و همکاری مجددی با این دو برادر خواهد داشت.

جو و آنتونی روسو که با کارگردانی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شناخته شدند و با مجموعهٔ اونجرز نام خود را در سینمای هالیوود بر سر زبان‌ها انداختند. همچنین آخرین ساختهٔ آن‌ها حسابی در گیشه غوغا کرد و تصمیم به ساخت فیلمی جدید گرفته‌اند که این پروژه ارتباطی با دنیای سینمایی مارول ندارد؛ این دو برادر، کارگردانی سریال‌های محبوبی چون Community (کامیونیتی) و Arrested Development (پرورش شکست‌خورده) را در کارنامه دارند و در حال حاضر استودیوی فیلمسازی AGBO را تأسیس کرده‌اند که فیلم Assassination Nation، یکی از اولین محصولات این کمپانی است. برادران روسو امسال فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی‌نهایت) را در کارنامه داشته‌اند و کمتر از یک سال دیگر فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) که آخرین کار آن‌ها در دنیای سینمایی مارول است، روی پرده‌ٔ سینما خواهد رفت و بدین ترتیب کار این دو برادر در حال حاضر در دنیای سینمایی به پایان خواهد رسید.

مقاله مرتبط

فیلم Cherry (چری)، پروژه بعدی برادران روسو خواهد بود که اقتباسی از رمانی با همین عنوان اثر نیکو واکر است که به‌تازگی کمپانی AGBO حق ساخت و انتشار فیلمی براساس آن را دریافت کرده است. فیلم Cherry داستان واقعی یک پزشک سابق ارتش آمریکا به ‌نام نیکو واکر را روایت می‌کند که در واقع او کتاب زندگینامه خود را نوشته است. واکر پس از بازگشت از عراق و خدمت به ارتش آمریکا در این کشور، دچار بیماری و اعتیاد به مواد مخدر می‌شود و در ادامه تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد.

Tom-Holland

واکر با دریافت مبلغی هنگفت، زندگینامه خود را فروخته است و بخشی از این پروژه نیز خواهد بود. در حال حاضر برادران روسو به دنبال یک ناشر برای فیلم Cherry هستند و اولین بازیگر این فیلم انتخاب شده است و این بازیگر کسی نیست جز تام هالند، بازیگر جوان سینمای هالیوود که به‌عنوان اسپایدرمن جدید معرفی شده است. انتظار می‌رود فیلم Cherry در زودترین زمان ممکن، در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

تام هالند در دنبالهٔ فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) نیز حضور دارد و اولین تیزر تریلر این فیلم چندی پیش منتشر شد. اتفاقات Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) پس از رویداد فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) جریان خواهد داشت و دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming  قرار است اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. تام هالند در این فیلم با بازیگرانی چون جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو همبازی است. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man نیز بر عهده جان واتس، بوده است و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفهٔ نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. فیلم Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده