نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶

اولین تریلر کامل فیلم Aladdin فردا منتشر خواهد شد

کمپانی والت دیزنی سرانجام زمان انتشار اولین تریلر کامل فیلم Aladdin را اعلام کرد که انتظار می‌رود باز هم شاهد رونمایی از نسخه دیگر جنی باشیم.

ماه مهر امسال بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Aladdin (علاالدین) را منتشر کرد و در ادامه در ماه گذشته، یک تریلر کوتاه دیگر از این فیلم لایو اکشن منتشر شد که در این تریلر شاهد رونمایی از نسخه آبی رنگ جنی، غول چراغ جادو با بازی (موشن کپچر) و صداپیشگی ویل اسمیت، بودیم که ظاهر جنی و کیفیت بسیار پایین CGI آن باعث انتقادات بسیاری از آن شد که این موضوع به تنهایی تمام تبلیغات این فیلم را تحت الشعاع خود قرار داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر کامل فیلم علاالدین مشخص و اعلام شده است. والت دیزنی اعلام کرد که فردا عصر باید شاهد انتشار اولین تریلر کامل فیلم Aladdin باشیم که این تریلر قرار است در طول برنامه صبح بخیر آمریکا (Good Morning America) که با نام GMA نیز شناخته می‌شود، منتشر شود.

قابل انتظار است که در این تریلر شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات فیلم Aladdin باشیم و سرانجام یک نسخه قابل قبول از شخصیت جنی با جلوه‌های ویژه خوب نیز نمایش داده شود. دیزنی در سال ۲۰۱۹ فیلم‌های لایو اکشن دیگری مثل فیلم Dumbo (دامبو) و فیلم The Lion King (شیر شاه) نیز در برنامه اکران دارد که نمایش‌های این فیلم‌ها با واکنش‌های مثبتی مواجه شده است، اما در حال حاضر این موضوع در مورد فیلم Aladdin صدق نمی‌کند و حال باید فردا منتظر یک نمایش متفاوت از این فیلم باشیم. منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس و نومان اکاردر نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aladdin برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، بوده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده