// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

شروع رقابت‌های PES در رویداد WESG با حضور نماینده ایران

بازی‌های رشته PES 2019 از امروز در رویداد World Electronic Sports Games یا همان WESG با حضور نماینده کشورمان شروع شده است.

امروز رقابت‌های سه رشته Counter Strike: Global Offensive ،Pro Evolution Soccer و StarCraft 2 در رویداد World Electronic Sports Games یا همان WESG 2018-2019 شروع شد. حسن پاجانی، نماینده کشورمان در بازی PES 2019 در اولین روز رقابت‌های مرحله گروهی توانست با شکست رقیب مکزیکی خود در مجموع دو بازی، ۶ امتیاز کسب کند و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم گروه خود قرار گیرد.

WESG حسن پاجانی

رقابت‌های رشته PES 2019 در دو مرحله گروهی و حذفی پیگیری خواهد شد که در مرحله گروهی بازیکنان بایستی با تمامی هم‌گروهی‌های خود به صورت رفت و برگشت بازی کنند و امتیاز کسب کنند. پاجانی فردا بایستی با سه رقیب دیگر خود روبه‌رو شود و در صورتی که بین دو بازیکن برتر گروه D قرار گیرد به مرحله حذفی مسابقات صعود خواهد کرد.

مرحله اصلی رویداد World Electronic Sports Games یا همان WESG 2018-2019 در شهر چونگ‌کینگ، چین در حال پیگیری است. علی اسپورتز، زیر مجموعه شرکت علی‌بابا، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تجارت الکترونیک چین، حامی اصلی رویداد است که در حال برگزاری سومین فصل مسابقات چند میلیون دلاری خود است. فصل جدید رویداد با مجموع جوایز ۲.۵ میلیون دلار در حال پیگیری است که بین تیم‌ها و نفرات برتر شش بازی Starcraft 2 ،Pro Evolution Soccer ،Dota 2 ،Counter Strike: Global Offensive ،Vainglory و Hearthstone تقسیم خواهد شد. مجموع جوایز بازی PES در مرحله اصلی مسابقات مبلغ ۵۲ هزار و ۵۰۰ دلار است که بین سه بازیکن برتر رویداد تقسیم می‌شود و سهم قهرمان رویداد نیز جایزه‌ای ۳۰ هزار دلاری است.

لازم به ذکر است که فردا بازی‌های شهریار شاکی، دیگر نماینده کشورمان در رشته StarCraft 2 شروع می‌شود و در همان روز نتیجه بخش گروهی به صورت کامل اعلام خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید بازی‌های دو نماینده کشورمان را از طریق کانال‌های WESG/SC2 و WESG/PES در پلتفرم توییچ دنبال کنید.


منبع wesg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده