// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

جدول برترین تیم‌ های بازی Overwatch بعد از مسابقات هفته سوم

آخرین تغییرات رنکینگ تیم‌های بازی Overwatch بعد از اتمام هفته سوم رقابت‌ها با صدرنشینی دو تیم New York Excelsior و Vancouver Titans همراه است.

اولین استیج فصل جدید لیگ بازی Overwatch از ۲۵ اسفند ماه شروع می‌شود و ۲۰ تیم حاضر در فصل جدید برای راه‌یابی به بخش حذفی استیج، آخر هر هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. فصل جدید لیگ اورواچ با تغییرات کمی همراه بوده است ولی قالب برگزاری رویداد مانند فصل اول از چهار استیج اصلی که هر استیج از دو بخش امتیازی و حذفی تشکیل شده است، پیروی می‌کند. در نهایت تیم‌های برتر برای کسب بخشی از جایزه ۳.۵ میلیون دلاری لیگ، در یک مرحله حذفی با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد که قهرمان فصل جایزه ۱.۱ میلیون دلاری به‌دست خواهد آورد.

لازم به ذکر است که در کنار جایزه ۳.۵ میلیون دلاری بخش حذفی که در پایان فصل برگزار می‌شود، ۵۰۰ هزار دلار بین ۸ تیم برتر هر استیج به عنوان جایزه تقسیم خواهد شد که سهم قهرمان هر استیج ۲۰۰ هزار دلار است. مرحله امتیازی اولین استیج لیگ بازی Overwatch در فصل دوم، ۲۷ اسفند به پایان خواهد رسید و تیم‌های برتر این مرحله جواز حضور در بخش حذفی اولین استیج لیگ را دریافت خواهند کرد.

رنکینگ تیم‌ها پس از مسابقات هفته سوم

جایگاهتيمبرد-باخت
۱New York Excelsior۰-۶
۲Vancouver Titans۰-۴
۳Atlanta Reign۱-۳
۴San Francisco Shock۲-۳
۵London Spitfire۲-۳
۶Guangzhou Charge۲-۳
۷Paris Eternal۱-۲
۸Toronto Defiant۲-۳
۹Philadelphia Fusion۲-۳
۱۰Hangzhou Spark۳-۳
۱۱Dallas Fuel۲-۳
۱۲Shanghai Dragons۳-۲
۱۳Seoul Dynasty۳-۲
۱۴Boston Uprising۳-۲
۱۵Los Angeles Gladiators۴-۱
۱۶Houston Outlaws۳-۲
۱۷Chengdu Hunters۲-۲
۱۸ Los Angeles Valiant۵-۰
۱۹Florida Mayhem۴-۱
۲۰Washington Justice۴-۰

بازی‌های مرحله اول هر هفته از روز پنج‌شنبه شروع می‌شوند و تا روز یکشنبه ادامه خواهند داشت. زمان شروع بازی‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران است و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای شنبه و یکشنبه بازی‌ها را از ساعت ۱۶:۳۰ دنبال کنند. تمامی مراحل لیگ به صورت زنده بر روی کانال Overwatch League در پلتفرم توییچ استریم خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده