نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

مشخصات سیستم موردنیاز بازی Sekiro: Shadows Die Twice اعلام شد

در پی انتشار اخبار مختلف درباره‌ی بازی Sekiro: Shadows Die Twice در روزهای اخیر، ناشر بازی حداقل سیستم موردنیاز این بازی را از طریق صفحه‌ی استیم آن به اشتراک گذاشت.

صفحه‌ی استیم بازی Sekiro: Shadows Die Twice به تازگی مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی را روی پلتفرم پی سی مشخص کرده است. در حالی که حدودا کمتر از دو ماه تا انتشار یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ یعنی Sekiro فاصله داریم، ناشر بازی یعنی اکتیویژن هر روز اطلاعات و نمایش‌های جدیدی را از این بازی منتشر می‌کند. به تازگی تریلر داستانی جدیدی نیز از این بازی منتشر شده که می‌توانید آن را از طریق این لینک مشاهده کنید.

ناشر بازی امروز مشخصات سیستم موردنیاز بازی را از طریق صفحه‌ی استیم آن به اشتراک گذاشت و آنطور که شخص است، صاحبان پلتفرم پی سی نیازی نیست برای اجرای این بازی روی دستگاه‌هایشان نگرانی چندانی داشته باشند.

حداقل سیستم موردنیاز بازی طبق استانداردها و عرف امروزی در جامعه‌ی بازی‌هایی که برای پی سی عرضه می‌شوند، بسیار پایین است و افراد بسیار بیشتری می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بپردازند. البته این نکته چیزی نیست که در بازی‌های استودیوی FromSoftware تازگی داشته باشد؛ چرا که پیشتر نیز بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو از لحاظ فنی با سایر آثار استاندارد موجود در بازار تفاوت فاحشی داشتند. بازی‌هایی چون Dark Souls 2 و Dark Souls 3 نیز به هنگام عرضه، سیستم چندان قدرتمندی را برای اجرا شدن لازم نداشتند.

طبق مشخصات این سیستم، بازی Sekiro: Shadows Die Twice قرار نیست برای اجرا در بهترین حالت قدرت سی پی یوهای توانمند i7 اینتل را طلب کند. سیستم پیشنهادی این بازی به مدل‌های میان‌رده‌ی i5 نیز رضایت می‌دهد و کاری می‌کند سیستم‌های نسبتا متوسط نیز در اجرای بازی عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند. به نظر می‌رسد این بازی در زمینه‌ی بهینه‌سازی حتی از ساخته‌ی قبلی فرام سافتور یعنی Dark Souls 3 نیز پیشرفته‌تر باشد؛ چرا که آخرین نسخه‌ی دارک سولز نیز برای اجرا در بهترین حالتش به سی پی یوهای رده‌ی i7 نیاز داشت. البته اکنون بدون در دست داشتن بازی و بررسی دقیق آن با رزولوشن و نرخ فریم مشخص نمی‌توان در این رابطه نظر دقیقی داد.

شما می‌توانید مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای این بازی را مطالعه کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sekiro: Shadows Die Twice

  • سیستم‌عامل: ویندوز 7 نسخه‌ی ۶۴ بیت یا ویندوز 8 نسخه‌ی ۶۴ بیت یا ویندوز 10 نسخه‌ی ۶۴ بیت
  • پردازنده: Intel Core i3-2100 یا AMD FX-6300
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 760 یا AMD Radeon HD 7950
  • دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱
  • حداقل فضای موردنیاز: ۲۵ گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Sekiro: Shadows Die Twice

  • سیستم‌عامل: ویندوز 7 نسخه‌ی ۶۴ بیت یا ویندوز 8 نسخه‌ی ۶۴ بیت یا ویندوز 10 نسخه‌ی ۶۴ بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen 5 1400
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 یا AMD Radeon RX 570
  • دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱
  • حداقل فضای موردنیاز: ۲۵ گیگابایت

بازی Sekiro: Shadows Die Twice قرار است در تاریخ ۲۲ مارس سال جاری (دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راهی بازارهای جهانی شود. شما می‌توانید اخبار مربوط به این بازی را با مراجعه به صفحه‌ی مخصوص به آن در زومجی مطالعه کنید.

نظر شما درباره‌ی آخرین ساخته‌ی هیدتاکا میازاکی چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده