نویسنده: مرتضی صوفی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

همکاری نتفلیکس و نیکلودئون در ساخت دو فیلم Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles و The Loud House

شبکه‌ی نتفلیکس و نیکلودئون از همکاری خود برای ساخت فیلم‌های Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles و The Loud House خبر داده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی Netflix (نتفلیکس) اعلام کرد که قراردادی را با Nickelodeon (نیکلودئون) برای ساخت و انتشار فیلم‌های انیمیشنی بر اساس سریال‌های The Loud House و Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles (که جدیدترین سری انیمیشنی TMNT محسوب می‌شود) امضا کرده است. این موضوع خبر خوبی برای شروع یک همکاری جذاب است. چیزی که این قرارداد را بااهمیت می‌کند این است که نتفلیکس فقط برای تولید فیلم‌های این دو سریال اقدام خواهد کرد. این موضوع به خصوص برای طرفداران سری لاکپشت‌های نینجا خبر خوبی خواهد بود؛ چراکه با حضور نتفلیکس انتظار یک خروجی باکیفیت از این مجموعه محبوب می‌رود.

باب بَکیش، مدیرعامل شرکت وایاکام (که وظیفه‌ی انتشار این دو سریال را بر عهده دارد) با تایید این خبر اعلام کرد امیدوار است این همکاری باعث پیشرفت هر دو سریال شود. وی همچنین انتخاب نتفلیکس به جای وایاکام برای استریم این فیلم‌ها را به دلیل پرمخاطب‌تر بودن و پتانسیل خوبی که ایجاد می‌کند مفید می‌داند. هر دو فیلم قرار است از اوخر امسال وارد مرحله‌ی تولید شوند، ولی هنوز تاریخ انتشار دقیق‌شان معلوم نیست.

Loud House

سریال انیمیشن The Loud House (خانه‌ی لاود) یک کمدی خانوادگی، ساخته‌ی کریس ساوینو است که داستان لینکلن لاود، پسری یازده ساله و اهل میشیگان را در کنار ۱۰ خواهر خود نشان می‌دهد. لینکلن هر روز به کمک دوستش کلاید راهی جدید برای دوام آوردن در این خانه‌ی شلوغ پیدا می‌کند و ماجراهای بامزه‌ای را در کنار شخصیت‌های پر شر و شور این مجموعه رقم می‌زند. پخش این سریال از سال ۲۰۱۶ در شبکه نیکلودئون آغاز شد و درحالی‌که فصل سوم آن تقریباً به پایان خود رسیده، ساخت فصل چهارمش هم تایید شده است. سریال خانه‌ی لاود در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های شبکه‌ی نیکلودئون در رده‌ی سنی کودک محسوب می‌شود.

Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles

جدیدترین سریال ساخته شده بر اساس سری محبوب TMNT با نام Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles (خیزش لاکپشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته) یک انیمیشن دو بعدی است که فصل اول آن با ۲۶ قسمت از شبکه‌ی نیکلودئون در حال پخش است. قهرمان‌های دوست‌داشتنی این مجموعه یعنی مایکل آنجلو، رافائل، لئوناردو و داناتلو به کمک دوستشان آپریل اونیل (دستیار آزمایشگاه دکتر باکستر استاکمن) به دنبال کشف اتفاقات پر رمز و راز در نیویورک‌سیتی هستند. گروه خصوصیات خاص خود را حفظ کرده است ولی سلاح‌ها کمی قابلیت‌های اسرارآمیز به خود گرفته که به نظر می‌رسد جذابیت بیشتری به آن داده است.


منبع toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده