// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

Super Mario Bros 2 و Kirby’s Adventure به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه خواهند شد

حساب کاربری آمریکا نینتندو در توییتر اعلام کرده است که در ماه فوریه دو بازی Super Mario Bros. 2 و Kirby’s Adventure به لیست بازی‌های رایگان سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند.

نینتندو با راه‌اندازی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، اعلام کرد که هر ماه بازی‌های رایگان مختلفی برای کاربران این سرویس در دسترس قرار می‌گیرد. از طرفی مشخص شد که بازی‌های رایگان سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، بازی‌های کنسول NES هستند تا کاربران جدا از بازی‌های امروزی، بتوانند بازی‌های کلاسیک Nintendo را هم تجربه کنند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بازی‌های ماه فوریه سرویس Nintendo Switch Online مشخص شده است. حساب کاربری آمریکا نینتندو در توییتر اعلام کرده است که کاربران نینتندو سوییچ در ماه فوریه می‌توانند دو بازی Super Mario Bros. 2 و Kirby’s Adventure را از طریق سرویس آنلاین این کنسول هیبریدی به‌صورت رایگان تجربه کنند. بازیکنان در بازی Super Mario Bros. 2 جدا از تجربه‌ی بازی از طریق لوئیجی و ماریو، می‌توانند هدایت پرنسس پیچ را هم به‌دست بگیرند. پرنسس پیچ قابلیت‌های مخصوص به خودش را دارد و بازیکنان می‌توانند گیم‌پلی کاملا متفاوتی را تجربه کنند.

Kirby’s Adventure را هم می‌توان دومین نسخه از مجموعه Kirby دانست که توسط استودیو HAL Laboratory و به کارگردانی ماساهیرو ساکورای ساخته شده است. در این نسخه برای اولین بار ویژگی کربی کپی به بازی اضافه شده است. در انتها مشخص شده است که دو بازی ذکر شده در تاریخ ۲۴ بهمن ماه (۱۳ فوریه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده