نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

عبور میزان عرضه Red Dead Redemption 2 از مرز ۲۳ میلیون نسخه

کمپانی تیک تو اینتراکتیو در بخشی از گزارش مالی خود، اعلام کرد که تا به امروز بیش از ۲۳ میلیون نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 عرضه شده است. 

Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از بازی‌های بزرگ سال گذشته بود که چندی پیش، NPD آن را پرفروش‌ترین بازی سال در آمریکا معرفی کرد و از طرفی هم چند ماه پیش اعلام شده بود که میزان عرضه بازی، از مرز ۱۷ میلیون نسخه گذشته است. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، تیک تو اینتراکتیو، کمپانی مادر راک‌استار گیمز و ناشر این اثر، در بخشی از جدید‌ترین گزارش مالی خود اعلام کرده که میزان عرضه این بازی تا پایان سال ۲۰۱۸، مرز ۲۳ میلیون نسخه را هم رد کرده است. 

میزان عرضه ۲۳ میلیون نسخه‌ای، عملکردی عالی برای بازی Red Dead Redemption 2 است و نشان از محبوبیت بالای آن دارد. میزان عرضه ساخته پیشین راک‌ استار گیمز یعنی GTA V، طبق اعلام چند وقت پیش سازندگان ۱۰۰ میلیون نسخه بوده است و باید منتظر ماند و دید که آیا Red Dead Redemption 2 در آینده قادر خواهد بود عملکرد این بازی را بهبود ببخشد یا خیر. به هر حال راک‌استار اکنون نسخه بتای بخش آنلاین این بازی را هم در دسترس قرار داده و از همان ابتدای عرضه هم شایعه‌هایی مبنی بر انتشار احتمالی بازی روی پی‌سی وجود دارند که در صورت تحقق یافتن، می‌تواند کمک بیش‌تری به فروش این بازی کند. 

علاوه بر این، فروش مناسب Red Dead Redemption 2 کمک زیادی به افزایش درآمد تیک تو در سه‌ماهه گذشته کرده است؛ به طوریکه این شرکت درآمد خالص خود در این بازه را ۱.۲۴۹ میلیارد دلار اعلام کرده که در مقایسه با درآمد ۴۸۰.۸ میلیون دلاری بازه مشابه سال گذشته، عملکرد فوق‌العاده‌ای است. Red Dead Redemption 2 همچنین در بهترین‌های زومجی، توانست جایزه بهترین بازی سال را دریافت کند و برای آشنایی بیش‌تر با آن، می‌توانید بررسی بازی Red Dead Redemption 2 را در زومجی بخوانید که موفق شد نمره کامل ۱۰ را دریافت کند و خلاصه نقدش به شرح زیر است:

Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده