// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

تریلر گیم پلی جدید Crash Team Racing Nitro-Fueled با حضور کاراکترها و پیست‌های خاطره‌انگیز بازی

اکتیویژن تریلر کوتاهی از گیم‌پلی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر کرده است که در آن می‌توانیم شخصیت‌ها و مسیرهای مسابقه خاطره‌انگیز بازی را مشاهده کنیم.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در مراسم The Game Awards 2018 معرفی شد که نسخه بازسازی شده و ارتقا یافته بازی Crash Team Racing محسوب می‌شود. به‌تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی این اثر منتشر شده است. اکتیویژن در این تریلر قصد دارد کیفیت بصری Crash Team Racing Nitro-Fueled را به بازیکنان نشان دهد و علاوه‌بر آن موسیقی و صداگذاری خاطره‌انگیز بازی را هم می‌شنویم که به تنهایی قادر است بسیاری از بازیکنان را در خاطرات کودکی خود غرق کند.

دانلود از آپارات

اگر بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را تجربه کرده باشید، احتمالا مدل شخصیت‌ها، نحوه بازسازی محیط و سایر موارد بصری Crash Team Racing Nitro-Fueled را شبیه به آن بازی خواهید دانست که اصلا نکته‌ای منفی نیست؛ زیرا استودیو ویکاریس ویژنز عملکردی شایسته تقدیر در بازسازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy داشت.

بسیاری از بازیکنان Crash Team Racing را بهترین نسخه از سری کرش بندیکوت می‌دانند و معتقدند قیمت ۳۹.۹۹ دلار کاملا برای بازسازی این بازی مناسب است، اما برخی از بازیکنان با توجه به اینکه در Crash Bandicoot N. Sane Trilogy شاهد بازسازی سه نسخه نخست این سری بودیم، قیمت ۳۹.۹۹ دلاری بازسازی کرش تیم ریسینگ را زیادتر از حد می‌دانند. نظر شما در این باره چیست؟

بازی Crash Team Racing Nitro Fueled در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۹۸) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده