// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه فیزیکی فصل چهارم بازی The Walking Dead معرفی شد

در کنار معرفی نسخه فیزیکی، تاریخ انتشار اپیزود نهایی بازی The Walking Dead: The Telltale Series – The Final Season مشخص شد.

استودیو اسکای باند گیمز اعلام کرد که اپیزود چهارم و نهایی فصل آخر بازی The Walking Dead، محصول استودیو Telltale Games با عنوان Take Us Back در تاریخ ۶ فروردین ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین در این تاریخ شاهد عرضه نسخه‌‎ی فیزیکی آن که شامل تمامی قسمت‌های فصل نهایی بازی مردگان متحرک است منتشر خواهد شد.

قسمت سوم از فصل آخر The Walking Dead: The Telltale Series چندی پیش منتشر شد که در زومجی به بررسی آن پرداختیم:

قسمت سوم از فصل آخر بازی The Walking Dead نه تنها هیچ افتی نسبت به اپیزودهای قبلی نداشته است، که حتی در ارائه داستانی جذاب و آشکار کردن رویدادهایی شوکه‌کننده از قسمت‌های قبلی هم بهتر ظاهر می‌شود. بازی سعی می‌کند فرصت‌های بیشتری را برای اعمال خشونت توسط شما و البته تاثیرگذاری روی کاراکتر AJ به وجود بیاورد و از طرفی هم تحولات شخصیتی وی را به تصویر بکشد. گیم‌پلی بازی اگرچه در نیمه اول آن دست‌خالی است، اما تنوع خودش را از دست نمی‌دهد و هنوز هم تجربه‌های جدیدی برای ارائه دارد. شاید بتوان گفت سومین اپیزود بازی به خوبی از پس وظیفه‌اش برای هایپ کردن ما برای قسمت چهارم برمی‌آید و حالا این نوبت پایان‌بندی نهایی است که همه چیز را به بهترین شکل ممکن تمام کند.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده