نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع پرقدرت Kingdom Hearts 3 با صدرنشینی

در هفته منتهی به ۱۳ بهمن، بازی Kingdom Hearts 3 با پشت سر گذاشتن آثاری چون Resident Evil 2، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت.

کم کم شاهد انتشار بازی‌های بزرگ سال ۲۰۱۹ هستیم و پس از بازسازی Resident Evil 2 که هفته پیش منتشر شد و توانست در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان هم قرار بگیرد، این هفته هم نظاره‌گر انتشار بازی Kingdom Hearts 3 بودیم که از قضا این اثر هم توانسته در هفته اول انتشار، در رتبه نخست این جدول قرار بگیرد. Kingdom Hearts 3 البته در کشور ژاپن زودتر منتشر شده بود اما چند روز پیش به‌صورت جهانی هم در دسترس قرار گرفت. 

صدرنشینی Kingdom Hearts 3 باعث شده تا رزیدنت ایول 2 ریمیک، صدرنشین هفته گذشته، با یک پله سقوط به رتبه دوم جدول برسد. باید منتظر ماند و دید که آیا این بازی قادر خواهد بود در هفته‌های آینده دوباره طعم صدرنشینی را بچشد یا اینکه روند سقوط آن ادامه‌دار خواهد بود. در رتبه سوم جدول این هفته، شاهد بازی Red Dead Redemption 2 هستیم که این اثر هم نسبت به هفته پیش یک پله سقوط را تجربه کرده است. اما روند سقوط یک پله‌ای بازی‌ها در رتبه چهارم به‌پایان می‌رسد و در این جایگاه، بازی فیفا 19 با یک پله صعود نسبت به هفته پیش قرار گرفته است. 

تغییر و تحولات جدول در هفته‌ای که گذشت، باعث شده تا Call of Duty: Black Ops 4، آخرین نسخه منتشر‌شده از سری کالاف دیوتی، دو پله سقوط را نسبت به هفته پیش تجربه کند و بدین ترتیب در رتبه پنجم شاهد آن هستیم. New Super Mario Bros. U Deluxe، بازی‌ای که هفته پیش در رتبه چهارم قرار داشت، هم با میزان سقوطی مشابه این بار در رتبه شِشُم دیده می‌شود. اما نیو سوپر ماریو تنها نماینده نینتندو در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته نیست و از قضا رتبه‌های هفتم و هشتم هم در اختیار بازی‌های این شرکت هستند و Mario Kart 8 Deluxe و Super Smash Bros. Ultimate به ترتیب در این دو رتبه قرار گرفته‌اند. 

در نهایت در رتبه نهم جدول این هفته، شاهد بازی Grand Theft Auto V هستیم که جایگاهش نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و در رتبه دهم بازی Spyro Reignited Trilogy قرار گرفته است که هفته پیش در رتبه یازدهم قرار داشت و این هفته توانسته خودش را دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برساند. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۱۳ بهمن (۲ فوریه) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Kingdom Hearts 3هفته اول انتشار
۲۱Resident Evil 2 Remakeاز دست دادن صدر
۳۲Red Dead Redemption 2-
۴۵FIFA 19-
۵۳Call of Duty: Black Ops 4-
۶۴New Super Mario Bros. U Deluxe-
۷۸Mario Kart 8 Deluxe-
۸۷Super Smash Bros. Ultimate-
۹۹Grand Theft Auto Vحفظ رتبه هفته گذشته
۱۰۱۱Spyro Reignited Trilogyبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده