نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

اتمام بخش داستانی بازی Crackdown 3 بیش از ۱۵ ساعت زمان می‌برد

بخش داستانی بازی Crackdown 3 که تمام کردنش بیش از ۱۵ ساعت طول می‌کشد، در کنار ارائه‌ی یک داستان علمی تخیلی شما را برای رقابت در بخش چندنفره‌اش آماده می‌کند.

دیگر زمان زیادی به عرضه‌ی بازی Crackdown 3، اثر انحصاری مایکروسافت که پس از سال‌ها بالاخره قرار است وارد مرحله‌ی عرضه بشود، نمانده و روز به روز شاهد انتشار جزئیات و اخبار بیشتری از آن هستیم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، جو استِیتن، کارگردان خلاق بازی Crackdown 3 طی مصاحبه‌ای که با بلاگ VentureBeat داشت، اطلاعاتی جدید از این بازی مخصوصا بخش تک‌نفره‌ی آن منتشر کرده است. استیتن در قسمتی از صحبت‌هایش چنین می‌گوید:

بدون شک بخش داستانی بازی، مهارت شما را بالا خواهد برد و شما را برای شرکت در بخش چندنفره و رقابت کردن با دیگر بازیکنان آماده خواهد کرد. علاوه بر این موضوع، بخش چندنفره‌ی بازی شما را با یک جهان آینده‌نگرانه و داستانی علمی-تخیلی و مواردی این‌چنینی همراه خواهد کرد. این بازی محتویات زیادی را برای گیمرهای مختلف با حال‌هوایی که دارند درنظر گرفته است. مثلا شما یک روز حس می‌کنید که خیلی اجتماعی هستید، یک روز اصلا دوست ندارید با هیچ‌کس صحبت کنید، یک روز دوست دارید با دیگران رقابت و روز دیگر دوست دارید با دیگر بازیکنان همکاری کنید. به‌نظر من هرقدر یک بازی بتواند طیف‌های متنوعی از گیمرها را راضی و با خود همراه کند، همانقدر موفق خواهد بود.

استیتن در ادامه به محتوای بخش تک‌نفره‌ی بازی اشاره کرد و گفت:

اگر می‌خواهید بازی را با یکی از دوستان‌تان پیش ببرید و دوست دارید که با خیالی راحت یک تجربه‌ی داستان-محور را داشته باشید، خوب است؛ ما یک بخش داستانی با محتویاتی که تمام کردنش بیش از ۱۵ ساعت زمان می‌برد برای‌تان ترتیب دیده‌ایم. اگر هم دوست داشته باشید که با دیگر بازیکنان رقابت کنید ما محتویاتی را هم برای آن حس و حال شما درنظر گرفته‌ایم! ما با اضافه کردن بخش داستانی سعی داریم تا افرادی را که دوست دارند یک بازی داستان-محور را تجربه کنند به Crackdown 3 جلب کنیم و امیدواریم که از تجربه‌ی بخش داستانی بازی و بخش‌های دیگر آن لذت ببرند.

بازی Crackdown 3 در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) راهی ایکس باکس وان و ویندوز 10 خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده