// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

شبکه CW سریال The Flash ،Supernatural و چند مجموعه دیگر را تمدید کرد

مارک پدویتز، مدیر فعلی شبکه تلویزیونی CW در تور زمستانه TCA ساخت فصل جدید ۱۰ سریال از آثار این شبکه را تایید کرد.

شبکه CW طی یک دهه اخیر توانسته روند رو به رشدی را پیش بگیرد و مجموعه‌های پخش شده از این شبکه مورد توجه بسیاری از جوانان قرار گرفته‌اند؛ تا آنجا که سریال The Vampire Diaries توانست در سال‌ ۲۰۱۱، در مراسم «جوایز برگزیده نوجوانان» که توسط شبکه فاکس برگزار می‌شود، در ۱۲ بخش نامزد شود و در سال‌های بعد نیز همین روند ادامه یافت که نشان از موفقیت شبکه CW در جلب رضایت مخاطبانش دارد. اکنون مارک پدویتز، مدیر این شبکه، در تور زمستانه TCA از تمدید ۱۰ سریال از میان آثار این شبکه خبر داده است.

۱۰ سریال تمدید شده توسط پدویتز به شرح زیر هستند:

مدیر فعلی CW در ادامه صحبت‌های خود به برنامه‌های شبکه برای آینده اشاره کرد و در این باره گفت:

در این فصل ما برنامه‌ریزی کردیم پخش مجموعه‌های خود را به شِش شب در هفته برسانیم که موفقیت بسیار بزرگی برای شبکه CW، وابستگان و همکاران تجاری ما محسوب می‌شود. در کنار گسترش روزافزون برنامه‌ها طی هفته، همواره به دنبال ساخت محتواهای جدید هستیم. تمدید زودهنگام این مجموعه‌ها سبب می‌شود از همین حالا برنامه‌ریزی خود برای ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را شروع کنیم و این تازه آغاز راه است. این سریال‌ها پایه‌های برنامه‌ریزی و استراتژی شبکه محسوب می‌شوند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت سریال‌های قدیمی و آغاز سریال‌های جدید باشیم.

نظر شما در مورد سریال‌های شبکه CW چیست؟ آیا از مخاطبان این شبکه هستید یا مانند بخشی از دوست‌داران تلویزیون آثار این شبکه را بیش از اندازه نوجوان پسند می‌دانید؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده