نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

بازی های رایگان ماه مارس 2019 پلی استیشن پلاس

Call of Duty: Modern Warfare Remastered و بازی The Witness طی ماه مارس برای مشترکان پلی استیشن پلاس برند پلی استیشن رایگان می‌شوند.

تا آغاز ماه مارس (اسفند ۹۷-فروردین ۹۸) چیزی باقی نمانده و سونی در جریان آخرین اخبار بازی، آثاری را که طی این ماه برای دارندگان پلی استیشن پلاس رایگان می‌شوند معرفی کرده است.

اگر بخواهیم به ترتیب حروف الفبای انگلیسی این دو بازی را معرفی کنیم، نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی هیجان‌انگیز، محبوب و تحسین‌شده‌ی استودیو «اینفینیتی وارد» یعنی Call of Duty: Modern Warfare، طی این ماه به صورت کاملا رایگان در دسترس دارندگان اشتراک پلاس قرار خواهد گرفت. اثری که یک جهش بزرگ در تاریخ سری «کالاف دیوتی» محسوب می‌شود و با آوردن مبارزات شهری و مدرن به این مجموعه، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و استانداردهای فنی ژانر شوتر اول‌شخص را هم ارتقاء بدهد.

دومین بازی رایگان این ماه برای دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس، اثر معمایی، جذاب و باکیفیت جاناتان بلو یعنی The Witness است. این بازی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، با رها کردن بازیکنان در محیطی بزرگ و مملو از معماهای مختلف توانست نظرات مثبت منقدها و بازیکنان را جذب کند و حالا هم که برای دارندگان سرویس پلاس کنسول پلی استیشن 4 رایگان شده است.

همانطور که ماه پیش مشخص شد، دیگر شاهد عرضه بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا از طریق اشتراک پلاس نخواهیم بود و به همین دلیل، این ماه که اولین ماه از اجرای این دستور جدید است، خبری از بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 3 و ویتا نخواهد بود.

مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس از تاریخ ۵ مارس (۱۴ اسفند) می‌توانند دو بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered و The Witness را به طور کاملا رایگان روی پلی استیشن 4 خود دریافت و تجربه کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده