نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۳

دومین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu منتشر شد

سرانجام کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu با صداپیشگی رایان رینولدز را منتشر کردند.

ماه آبان امسال بود که اولین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) منتشر شده است. کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز امروز دومین تریلر رسمی این فیلم لایو اکشن مورد انتظار را که اولین فیلم لایو اکشن مجموعه Pokemon (پوکمون) است، منتشر کردند که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم. علاوه بر تصاویر جدیدی از کارآگاه پیکاچو، در این تریلر پوکمون‌های بسیاری مثل میوتو (Mewtwo) نیز نمایش داده می‌شوند و در این تریلر بیشتر با اتفاقات آن آشنا می‌شویم. همچنین در تریلر جدید فیلم Detective Pikachu شاهد Easter Eggهای زیادی از این مجموعه محبوب هستیم که قطعا باعث هیجان طرفداران آن خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تریلر، برادران وارنر و لجندری پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Pokemon: Detective Pikachu را نیز منتشر کرده‌اند که در آن مانند تریلر فیلم شاهد Easter Eggهای بسیاری مثل حضور شخصیت میوتو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Pokemon: Detective Pikachu Poster

رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر، ریتا اورا، سوکی واترهاوس، عمر چاپارو و بیل نای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pokemon: Detective Pikachu حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب لترمن، کارگردان انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و فیلم Goosebumps (مورمور)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشته است.

فیلم Pokemon: Detective Pikachu برای اکران در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر و لجندری مراحل ساخت دنباله فیلم Detective Pikachu را آغاز کرده و حتی ممکن است شاهد ساخت قسمت‌های فرعی از این مجموعه نیز باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده