نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

روند توسعه بازی Gears 5 طبق برنامه پیش می‌رود

فیل اسپنسر اخیرا پس از بازدید از روند توسعه بازی Gears 5، اعلام کرده که همه‌ چیز طبق برنامه است و بازی هم بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. 

یکی از بازی‌های بزرگ مایکروسافت برای سال ۲۰۱۹، نسخه جدید سری Gears of War یعنی Gears 5 است که سال پیش در جریان رویداد E3 معرفی شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، بازدیدی از استودیو کوالیشن، سازنده این اثر داشته و اعلام کرده که روند توسعه بازی طبق برنامه پیش می‌رود و البته که کیفیت کلی بازی هم عالی به‌نظر می‌رسد. 

اسپنسر همچنین تصویری از تیم ساخت بازی در حال تجربه آن منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

بازی Gears 5

Gears 5 اولین نسخه از سری گیرز آف وار است که یک کاراکتر مونث شخصیت اصلی آن خواهد بود؛ این بازی قرار است داستان کیت دیاز را روایت کند که اولین بار در Gears of War 4 معرفی شد. این بازی همچنین قرار است از ویژگی‌هایی چون امکان تجربه Co-Op به‌شکل اسپلیت اسکرین یا آنلاین پشتیبانی کند. همچنین در این نسخه مایکروسافت دیگر از نام کامل Gears of War استفاده نکرده و صرفا اسم Gears 5 را برایش انتخاب کرده است که چندی پیش، اعلام شد این نام برای سری مناسب‌تر خواهد بود. Gears 5 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده