// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰

تاریخ عرضه Saints Row: The Third برای نینتندو سوییچ اعلام شد

بازی Saints Row: The Third در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸، کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر بازی Saints Row: The Third، اعلام کرده بود که این بازی تا پایان ماه مارس برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. حال تاریخ عرضه‌ی دقیق Saints Row: The Third مشخص شده است و کاربران نینتندو سوییچ باید یک ماه بیشتر برای تجربه‌ی این بازی منتظر بمانند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری بریتانیا دیپ سیلور در توییتر اعلام کرده است که بازی Saints Row: The Third در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۱۰ مه) برای Nintendo Switch عرضه می‌شود. در ادامه مشخص شده است که این بازی با تمام بسته‌های الحاقی‌اش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و به‌نظر می‌رسد محتوای اضافه‌ای هم در نظر گرفته نشده است. به‌عبارتی شاهد یک پورت عادی هستیم. با این‌حال باید تا نزدیکی‌های عرضه Saints Row: The Third برای نینتندو سوییچ منتظر ماند و ببینیم این بازی از چه ویژگی‌های کنسول هیبریدی نینتندو استفاده می‌کند.

بازی Saints Row: The Third برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در دسترس قرار گرفت و توانست نظرات منتقدان و کاربران را به‌خود جلب کند. نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟ آیا از آن لذت برده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده