// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

اتومبیل‌ های جدید بازی Gran Turismo Sport در ماه مارس در دسترس قرار می‌گیرند

کازونوری یامائوچی، تهیه کننده بازی Gran Turismo Sport، در جدیدترین توییت خود اعلام کرده است که در ماه مارس پنج ماشین جدید به این بازی اضافه می‌شود.

از زمان عرضه‌ی بازی Gran Turismo Sport تا به امروز، شاهد آپدیت‌های مختلفی از سوی استودیو پولیفنی دیجیتال (Polyphony Digital)، سازنده بازی Gran Turismo Sport، بوده‌ایم که در جریان آن‌ها ماشین‌های متفاوتی به بازی اضافه شده‌اند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کازونوری یامائوچی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در ماه مارس به‌روزرسانی جدید گرن توریسمو اسپورت در دسترس قرار می‌گیرد. به‌عبارتی کاربران در تاریخ ۱۴ اسفند ماه (پنج مارس)، پس از آپدیت بازی‌شان می‌توانند به پنج اتومبیل جدید دسترسی پیدا کنند. احتمال می‌رود در این به‌روزرسانی دو اتومبیل McLaren SLR و 2020 Toyota GR Supra به بازی اضافه شوند. از این رو گرن تورسمو اسپورت اولین بازی ویدیویی خواهد بود که از مدل ۲۰۲۰ تویوتا استفاده می‌کند.

Gran Turismo Sport جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که از نظر منتقدان، نمرات متوسطی را دریافت کرد. با این‌حال هواداران قدیمی سری Gran Turismo توانستند با این نسخه ارتباط برقرار کنند و ساعت‌ها آن را تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا با گرن توریسمو اسپورت ارتباط برقرار کرده‌اید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده