نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تاریخ اکران دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible تایید شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ اکران قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) را برای اکران در تابستان سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ رسما تایید و اعلام کرد. در ادامه پارامونت تایید کرد که کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی دو قسمت جدید این مجموعه اکشن نیز باز خواهد گشت و علاوه بر این، تام کروز بار دیگر قرار است نقش ایتن هانت را در دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible بر عهده داشته باشد و نقش آفرینی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران رسمی قسمت هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیر ممکن تایید و اعلام شده است.

Mission: Impossible – Rogue Nation

طبق اعلام کمپانی پارامونت، فیلم Mission Impossible 7 (ماموریت غیر ممکن ۷) برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 (ماموریت غیر ممکن ۸) قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم Mission Impossible: Rogue Nation در سال ۲۰۱۵ اکران شد و این فیلم توانست بیش از ۶۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین در تابستان امسال فیلم Mission Impossible: Fallout به روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی را به نام خود ثبت کرد و موفق شد بیش از ۷۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند تا به پرفروش ترین فیلم مجموعه ماموریت غیر ممکن تبدیل شود. همچنین ۶ قسمت اول فیلم Mission Impossible نیز تا به امروز ۳.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

تاکنون تنها بازگشت تام کروز در قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible تایید شده است، اما این احتمال وجود دارد که هنری کویل و الک بالدوین نیز برای نقش آفرینی دوباره در این دو قسمت بازگردند. علاوه بر این دو فیلم، پارامونت و اسکای‌دنس مدیا در فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) نیز با یکدیگر همکاری می‌کنند که دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible که قرار است به صورت پشت سرهم انجام شود، از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده