// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷

اولین تصاویر از بسته الحاقی Episode Ardyn بازی Final Fantasy XV منتشر شد

اطلاعات و تصاویری از بسته الحاقی Episode Ardyn بازی Final Fantasy XV توسط اسکوئر انیکس منتشر شده که بازیکنان را با داستان و شخصیت‌های جدید آشنا می‌کند.

اسکوئر انیکس (Square Enix) اولین اطلاعات و تصاویر مربوط به افزونه Episode Ardyn از بازی Final Fantasy XV را منتشر کرد. این بسته الحاقی برای انتشار در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) برنامه‌ریزی شده است.

جزئیات Episode Ardyn را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

داستان

۳۵ سال قبل از اتفاقات فاینال فانتزی 15 محققی از امپراطوری نیفلهایم به نام «ورستل بیسایتیا»، «آردین لوسیس کایلم» را از ۲ هزار سال حبس آزاد می‌کند. آردین حین تحقیقات امپراطوری از یک راز مهم پرده برمی‌دارد و تصمیم به انتقام از حکومت لوسیس می‌گیرد.

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

نفوذ به شهر مجلل اینسومنیا

آردین وارد اینسومنیا می‌شود تا این شهر آرام را که توسط دیواری جادویی احاطه شده ویران کند. او در پس این انتقام چه می‌بیند؟

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

شخصیت‌ها

شخصیت‌هایی از داستان اصلی Final Fantasy XV در حالی که چندین دهه جوان‎‌تر هستند در Episode Ardyn حضور خواهند داشت. شخصیت‌های جدیدی مثل «ایرا میلز فلورت» و «سامنس لوسیس کایلم»، معشوقه و برادر کوچکتر آردین نیز در بازی پدیدار خواهند شد.

ورستل بیسایتیا

او به عنوان دانشمندی از ارتش نیفلهایم و رهبر محققین «مگای‌تک» آردین را از از زندان «انجل گارد» آزاد می‌کند.

Final Fantasy XV

ایرا میلز فلورت

اولین پیام‌رسان که به عنوان پلی بین بشریت و الهیات انتخاب شده است. او و آردین عمیقاً عاشق یکدیگر بودند.

رگیس لوسیس کایلم

پدر ناکتیس لوسیس کایلم و ۱۱۳ امین پادشاه لوسیس. او تمام زندگیش را وقف حفاظت از قلمروی لوسیس از حملات امپراطوری نیفلهایم کرد.

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

سامنیس لوسیس کایلم

برادر کوچک‌تر آردین و بنیانگذار پادشاهی لوسیس که به خاطر فتوحاتش در جنگ به عنوان «میستیک» (مرموز) هم شناخته می‌شود. او برادر بزرگ‌ترش، آردین را که به شیطان تبدیل شده بود به زندان انداخت و خودش بر تاج و تخت نشست.

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

انواع سیستم‌های جدید

برای آردین که قدرت شیاطین را در اختیار دارد، منحصراً سیستم‌های جدیدی پیاده‌سازی شده‌اند.

استفاده از شادو موو

با استفاده از قدرت شیاطین و مهارت «شادو موو» (Shadow Move) آردین می‌تواند با سرعتی بالا به نقطه‌های مختلف نقشه حرکت کند.

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

دیمونیفیکیشن

آردین قدرت این را دارد تا دشمنانش را ضعیف و تبدیل به شیطان کند. با اجرای موفقیت‌آمیز حملات تمام کننده (اجرای پنج ضربه متوالی)، می‌توانید از یک حمله مخصوص قدرتمند به نام «دیمونیفیکیشن» استفاده کنید که کار دشمنان را یکسره می‌کند. همچنین با اجرای موفقیت‌آمیز یک «بک اتک» (استفاده آردین از شادو موو برای حمله از پشت به دشمنان) می‌توانید دیمونیفیکیشن را فعال کنید.

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌ سی در دسترس است.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده