نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

شایعه: بازی Scalebound در قالب یک انحصاری نینتندو سوییچ بازمی‌گردد

با توجه به اطلاعاتی که بلاگ نینتندو اینسایدر منتشر کرده، بازی Scalebound مراحل ساخت خود را از سر خواهد گرفت؛ این بار به‌ عنوان اثری انحصاری برای نینتندو سوییچ.

Scalebound از آن بازی‌هایی بود که معرفی‌اش در رویداد E3 به عنوان اثری انحصاری برای ایکس باکس وان، نگاه‌های جامعه‌ی بازیکنان را به خود خیره و آن‌ها را شگفت‌زده کرد. هیدکی کامیای معروف اثری را معرفی کرد که در کنار اشتراکاتی که با سری Devil May Cry داشت، المان‌ها، نقاط درخشان و پتانسیل‌دار زیادی در آن دیده می‌شد که متاسفانه بعد از پایان پشتیبانی از بازی توسط مایکروسافت، ساختش متوقف و در کل، بازی «اسکیل باند»، اثر مورد انتظار استودیو پلاتینیوم گیمز، تقریبا فراموش شد.

از سال ۲۰۱۷ که خبر کنسل شدن پروژه‌ی اسکیل باند فضای مجازی را پر کرد تا امروز از این بازی هیچ چیزی نشنیدیم که بالاخره امروز و در جریان آخرین اخبار بازی، بلاگ Nintendo Insider یک شایعه‌ی جذاب را مخابره کرد؛ طبق شایعه‌ی نینتندو اینسایدر، مراحل ساخت بازی Scalebound دوباره و این‌ بار به عنوان اثری انحصاری برای نینتندو سوییچ از سر گرفته خواهد شد.

پلاتینیوم گیمز و نینتندو همیشه رابطه‌ی خوبی داشته‌اند و اخیرا هم یک اثر جدید و به شدت هیجان‌انگیز با نام Astral Chain را به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ معرفی و تاریخ انتشار تقریبی بایونتا 3 را که آن هم به طور انحصاری راهی نینتندو سوییچ خواهد شد اعلام کرده‌اند. این رابطه‌ی خوب نینتندو و پلاتینیوم گیمز عرضه‌ی انحصاری «اسکیل باند» برای نینتندو سوییچ را به خوبی توجیه می‌کند و باید بیشتر صبر کنیم تا اطلاعات جدید در رابطه با این موضوع منتشر شوند.

نظرات خود درباره‌ی این شایعه را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع NintendoLife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده