// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

نسخه نینتندو سوییچ Starlink: Battle for Atlas میزبان کاراکترهای بیشتری از سری Star Fox می‌شود

در فصل بهار یک آپدیت جدید برای نسخه نینتندو سوییچ Starlink: Battle for Atlas در دسترس قرار می‌گیرد که کاراکترهای بیشتری را از مجموعه Star Fox به این بازی اضافه می‌کند.

هواداران مجموعه Star Fox همچنان منتظر یک نسخه‌ی جدید از سری مورد علاقه‌شان هستند. با این‌حال کاربران نسخه نینتندو سوییچ بازی Starlink: Battle for Atlas می‌توانستند از طریق فاکس مک‌کلود، قهرمان مجموعه Star Fox، به‌تجربه‌ی بازی بپردازند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Starlink: Battle for Atlas، محتویات بیشتری را از جهان استار فاکس به Starlink: Battle for Atlas اضافه خواهد کرد.

بازیکنان می‌توانند در آینده علاوه‌بر فاکس مک‌کلود، از طریق فالکائو لامباردی، اسلیپی تاد و پپی هر هم بازی را تجربه کنند. در واقع کاراکترهای ذکر شده مابقی اعضای تیم استار فاکس هستند. جدا از کاراکترهای ذکر شده، اعضای تیم استار وولف که نقطه مقابل استار فاکس است هم به بازی اضافه خواهند شد. در جریان یک آپدیت در ماه آوریل (اواخر فروردین/اوایل اردیبهشت) کاراکترهای پیگما، لیان و اندرو به‌همراه ماموریت‌های جدید و سه کاراکتر دیگر تیم استار فاکس به بازی Starlink: Battle for Atlas اضافه می‌شوند.

همچنین مشخص شده است که بازیکنان از طریق لامباردی، اسلیپی تاد و پپی هر جدا از مراحل آینده، مراحل گذشته بازی را هم می‌توانند تجربه کنند. ضمنا هر کدام از این خلبان‌ها مهارت‌ها و سیستم ارتقای درختی مخصوص به خودشان را دارند. در انتها به این مورد اشاره کنم که تمامی محتویات ذکر شده به‌صورت انحصاری برای نسخه نینتندو سوییچ Starlink: Battle for Atlas در نظر گرفته شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده