نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

انیمیشن Batman vs Teenage Mutant Ninja Turtles در دست تولید است

بتمن و لاک‌پشت‌های نینجا در قالب یک انیمیشن کنار هم قرار می‌گیرند و به مبارزه با خلافکاران گاتهام می‌پردازند.

شخصیت‌های بتمن (Batman) و لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles) شاید در نگاه اول تفاوت‌های زیادی با یکدیگر داشته باشند، ولی شباهت‌هایی هم بین آن‌ها به چشم می‌خورد؛ از مبارزات شبانه با خلافکاران در شهرهای بزرگ خود (گاتهام و نیویورک) تا اسامی برگرفته از حیوانات (که البته لاک‌پشت‌های نینجا واقعاً هم لاک‌پشت هستند). اکنون با معرفی انیمیشن جدیدی بر اساس این شخصیت‌ها، طرفداران آن‌ها می‌توانند منتظر همکاری این شخصیت‌های محبوب در قالب یک اثر جذاب باشند.

به گزارش SyFy، این انیمیشن با همکاری دی سی انترتینمنت (DC Entertainment) و نیکلودئون (Nickelodeon) تولید می‌شود و در ساخت آن از کمیکی الهام گرفته شده است که در سال ۲۰۱۵ با حضور بتمن و لاک‌پشت‌های نینجا توسط جیمز تینیون و فردی ویلیامز طراحی شد و در آن شاهد سفر لاک‌پشت‌ها (TMNT) به دنیای دیگری بودیم که همان شهر معروف بتمن یعنی گاتهام بود. در نهایت هم لاک‌پشت‌ها با بتمن همکاری می‌کردند و به نبرد با دشمنان شوالیه تاریکی می‌پرداختند.

انیمیشن Batman vs Teenage Mutant Ninja Turtles در اواخر بهار با کیفیت 4K و به شکل Blu-Ray و دیجیتالی عرضه خواهد شد و صداپیشگان آن عبارت‌اند از: تروی بیکر (The Last of Us) در نقش بتمن و جوکر، دارن کریس (The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story) در نقش رافائل، کایل مونی (Saturday Night Live) در نقش مایکل‌انجلو، بارون وان (Grace and Frankie) در نقش داناتلو، اریک بازا (The Woody Woodpecker Show) در نقش لئوناردو، ریچل بلوم (Crazy Ex-Girlfriend) در نقش بت گرل، تام کنی (Spongebob Squarepants) در نقش پنگوئن، جان دیماجیو (Adventure Time) در نقش مستر فریز و بالاخره تارا استرانگ، صداپیشه هارلی کویین در سری Batman Arkham در نقش این شخصیت و پویزن آیوی.

با توجه به موفقیت کمیک ترکیبی بتمن و لاک‌پشت‌های نینجا، احتمالاً بتوانیم با انیمیشنی جذاب و تماشایی همراه شویم که ماجراهای جالبی از این شخصیت‌ها را نمایش خواهد داد.

سایت زومجی هم مدتی قبل مقاله‌ای در مورد لاک پشت های نینجا منتشر کرده است که می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده