// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶

فروش بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

کمپانی اکتیویژن بلیزارد در جریان گزارش مالی خود اعلام کرده است که میزان فروش بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را می‌توان یکی از ریمسترهای خوب نسل هشتم دانست که سه نسخه کلاسیک این مجموعه را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین این بازی در زمان عرضه‌اش توانست مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) در جریان گزارش مالی خود در مورد فروش این بازی سخن گفته است. با توجه به گفته‌های اکتیویژن بلیزارد بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy توانسته است بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این بازی در زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۷ توانست برای چند هفته متوالی در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا قرار بگیرد و از طرفی با عرضه روی ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر هم توانست مخاطبان بیشتری را به‌خود جذب کند.

جدا از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده است که Spyro Reignited Trilogy هم عرضه‌ی موفقی را تجربه کرده است. این بازی توانسته بود در هفته‌ی اول انتشار خود در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرد. بازی Spyro Reignited Trilogy در حال حاضر تنها برای PS4 و Xbox One عرضه شده است، اما شایعاتی هم منتشر شده از اینکه این بازی برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره فروش بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و عملکرد این نسخه ریمستر چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن راضی بوده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده