// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Final Fantasy VII اعلام شد

در جریان تازه‌ترین رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII را برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد.

اولین رویداد Nintendo Direct سال ۲۰۱۹ در حالی برگزار شد که در جریان آن خبر‌های خوش بسیاری برای علاقه‌مندان به آثار کمپانی Nintendo (نینتندو) منتشر شد. از طرفی بازی‌های Super Mario Maker 2 و Astral Chain معرفی شدند و در طرف مقابل خبر از ریمستر بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening داده شد. اما بدون شک یکی از اخبار جالب‌ توجه و مهم این رویداد، اعلام تاریخ عرضه بازی Final Fantasy VII برای نینتندو سوییچ است.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، دارندگان کنسول Nintendo Switch در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین ۱۳۹۸) می‌توانند هفتمین بازی اصلی سری Final Fantasy که در طی سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۶ روی پلتفرم‌های متعددی از جمله پلی استیشن 4، پی سی و اندروید عرضه شده است، تجربه کنند. عرضه بازی فاینال فانتزی 7 روی نینتندو سوییچ نشان گر این است که برای اولین بار در تاریخ این بازی، دارندگان کنسول‌های کمپانی نینتندو قادر به کاوش دنیای این محصول کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) هستند. این امر مسلما برای افرادی که تا‌کنون Final Fantasy 7 را تجربه نکرده‌اند یا قصد دارند روی پلتفرم جدیدی آن را از نو بازی کنند، جذاب خواهد بود.

اخبار مرتبط با مجموعه فاینال فانتزی که در جریان رویداد نینتندو دایرکت منتشر شده‌اند، به تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Final Fantasy VII ختم نمی‌شود؛ زیرا براساس اعلام کمپانی نینتندو، هم‌ اکنون بازی Final Fantasy IX در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفته است. این بازی با قیمت ۲۱ دلار و از طریق صفحه مربوطه در فروشگاه eShop نینتندو قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده