// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Super Mario Maker 2 معرفی شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، بازی Super Mario Maker 2 برای نینتندو سوییچ معرفی شد و در ژوئن ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

بازی Super Mario Maker را می‌توان یکی از انحصاری‌های خوب نینتندو دانست. در این بازی بازیکنان با استفاده از المان‌ها و پلتفرم‌های مختلف می‌توانند مراحل مختلفی را طراحی کنند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو (Nintendo) نسخه دوم این بازی را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

در تریلر معرفی بازی Super Mario Maker 2 شاهد المان‌های جدیدی هستیم که نبود بعضی از آن‌ها در نسخه‌ی اول حس می‌شد؛ برای مثال استفاده از پلتفرم‌های شیب‌ دار برای از بین بردن دشمنان یکی از مواردی است که در نسخه‌ی دوم قرار داده شده است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های بازی که در تریلر معرفی شاهدش بودیم، استفاده از ویژگی‌های سایر نسخه‌های سوپر ماریو است. در بخشی از ویدیو شاهد این هستیم که ماریو از نیروزا یا به اصطلاح پاورآپ Bell استفاده می‌کند. در واقع این قدرت از بازی Super Mario 3D World وارد سوپر ماریو میکر 2 شده است.

در انتهای ویدیو هم تاریخ انتشار بازی نمایش داده می‌شود. البته تاریخ انتشار ذکر شده، دقیق نیست و تنها اعلام شده است که Super Mario Maker 2 در ماه ژوئن (خرداد/تیر ماه ۱۳۹۸) عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بازی Super Mario Maker 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده