نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

اولین تریلر فیلم تالکین منتشر شد

کمپانی فاکس سرچلایت که زیر مجموعه فاکس قرن بیستم است، اولین تریلر فیلم Tolkien را منتشر کرد که در آن شاهد یک فیلم زندگینامه فانتزی هستیم.

فیلم Tolkien (تالکین) فیلمی براساس زندگی و دوران جوانی جی. آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkien)، خالق مجموعه کتاب‌های هابیت (The Hobbit) و ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings)، است که توسط کمپانی فاکس سرچلایت که زیر مجموعه فاکس قرن بیستم است تولید شده و مدتی پیش اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Tolkien منتشر شده که در آن شاهد بخش‌هایی از اتفاقات زندگی تالکین جوان با یک روایت فانتزی هستیم. تمرکز این تریلر بیشتر روی شاهد حضور تالکین جوان با بازی نیکلاس هولت، است که زندگی او در جنگ جهانی اول و آشنایی او با ادی برت با بازی لیلی کالینز، به تصویر کشیده می‌شود. با این حال، این تریلر نشان می‌دهد که قرار نیست با یک فیلم زندگینامه ساده طرف باشیم و در فیلم Tolkien از عناصر فانتزی نیز استفاده شده که در صحنه‌های مختلف شاهد اشاراتی به منابع الهام تالکین برای خلق داستان The Lord of the Rings هستیم. در طول تریلر به برخی از شخصیت‌ها و موجودات دنیای سرزمین میانه نیز اشاره می‌شود و به نظر می‌رسد که فیلم تالکین قرار است یک هدیه بی نظیر برای طرفداران این نویسنده و دنیای فانتزی بسیار محبوبش باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کارگردانی فیلم Tolkien بر عهده دمه کاروکسکی، کارگردان فیلم Tom of Finland بوده است و دیوید گلیسون و استفان برسفورد، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم تالکین را بر عهده داشته‌اند. نیکلاس هولت، لیلی کالینز، تام گلین-کارنی، آنتونی بویل، پاتریک گیبسون، کالم مینی، جنویو اورایلی، کریگ رابرتس، درک جاکوبی، پم فریس و جیمز مک‌کالوم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tolkien حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Tolkien برای اکران در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده