نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازآفرینی موجودات مکانیکی جهان Horizon Zero Dawn توسط یک هوادار خلاق

یکی از هواداران خلاق خوش‌ ذوق بازی Horizon: Zero Dawn، مخلوقات مکانیکی جهان این اثر را با استفاده از لگو بازآفرینی کرده است.

بازی Horizon: Zero Dawn از آن آثاری بود که توانست با خلق یک جهان منحصر‌به‌فرد با داستان و مکانیک‌های گیم‌ پلی جذاب، روان و صدالبته روایت یک داستان درگیر کننده به اثری تحسین‌ شده و پرطرفدار تبدیل شود و هواداران زیادی را عاشق خود کند. حالا به‌ تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یکی از هواداران خوش‌ ذوق بازی با نام ماریوس هرمان، موجودات مکانیکی و روباتیک جهان بازی را با بهره‌گیری از مهارت بالای خود در ساخت سازه‌های مختلف با لگو، بازآفرینی کرده است.

Horizon: Zero Dawn

استودیو گوریلا گیمز هم که این بازی جذاب را ساخته، سراغ هرمان رفته و ضمن تحسین او بابت سازه‌های زیبایش، تصاویری را از آن‌ها در صفحه‌ توییتر اختصاصی‌ خود منتشر کرده است. در تصاویر منتشر شده از سازه‌های هرمان، روبات‌هایی مثل Watcher، Sawtooth، Corrupter و Shell-Walker که هواداران بازی Horizon: Zero Dawn قطعا با این نام‌ها آشنا هستند، دیده می‌شود.

Horizon: Zero Dawn

گفتنی است که بازآفرینی با لگو موجودات جهان Horizon: Zero Dawn تنها سازه‌های این‌سبکی هرمان نیستند و وی پیش از این، برخی از کاراکترهای جهان‌های God of War و Spyro the Dragon را هم بازسازی کرده بود.

بازی Horizon: Zero Dawn را هم اکنون می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده