// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

با خرید هارد دیسک بازی Fallout 76 دریافت کنید

فروشگاه آلمانی Media Markt هارد دیسک اکسترنال Seagate را به همراه یک نسخه از بازی Fallout 76 به فروش می‌رساند.

فروشگاه‌های آلمانی از مدتی پیش تمام تلاش خود را برای فروش تمامی نسخه‌های بازی Fallout 76، ناامید‌کننده‌ترین بازی سال ۲۰۱۸ از نگاه زومجی، به کار بسته‌اند. این دسته از فروشگاه‌ها برای تحقق این امر به روش‌های مختلف و عجیبی همچون اهدای یک نسخه از بازی مذکور به خریداران کنترلر دسته دوم DualShock 4 و ارائه باندل کنسول Xbox One X با دو نسخه از بازی Fallout 76 روی آورده‌اند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تصویری از فروشگاه Media Markt منتشر شده است که از فروش باندل هارد دیسک اکسترنال و بازی Fallout 76 خبر می‌دهد.

براساس این تصویر که یکی از کاربران وب‌سایت ردیت منتشر کرده است، فروشگاه Media Markt باندل بازی Fallout 76 و هارد دیسک اکسترنال Game Drive (محصول کمپانی سیگیت با ظرفیت دو ترابایت) را با قیمت ۷۹ یورو (در حدود ۸۹.۵ دلار) به فروش می‌رساند. این هارد دیسک که مدتی پیش معرفی شد، برای استفاده در کنسول‌های خانواده پلی استیشن 4، شامل نسخه‌های معمولی، اسلیم و پرو بهینه‌سازی شده است و بدون انجام کار‌هایی مانند فرمت کردن، می‌توانید آن را به کنسول وصل کنید. این هارد دیسک هم‌اکنون با قیمت ۸۹.۸۶ دلار از طریق فروشگاه آمازون به فروش می‌رسد. این قیمت‌گذاری بدان معنا است که فروشگاه Media Markt با دریافت ۳۶ سنت کمتر نسبت به فروشگاه آمازون، یک نسخه از بازی Fallout 76 را به خریداران اهدا می‌کند. تصویر باندل هارد دیسک اکسترنال Seagate 2TB Game Drive و بازی Fallout 76 را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Fallout 76

کامنت‌های منتشر شده در زیر پست مربوطه نیز در نوع خود جالب و مهم هستند. کارکنان دیگر خرده‌فروشی‌های کشور آلمان توضیح داده‌اند که فروشگاه‌ها به شدت خواستار اتمام موجودی نسخه کنسولی بازی Fallout 76 هستند. این امر موجب شده است که آن‌ها بازی مذکور را به صورت رایگان به مشتریان ارائه کنند و اغلب کارکنان فروشگاه‌ها خریداران را مجبور به دریافت نسخه رایگان از بازی ذکر شده می‌کنند. تصویری از کامنت‌ها در زیر قابل مشاهده است:

بازی Fallout 76

بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آبان) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است. این بازی که از مشکلات متعدد رنج می‌برد، نتوانست مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار بگیرد. فروش چنین باندل‌ها و اعمال تخفیف‌هایی از این دست آن هم چند ماه پس از عرضه چندان امر غیرطبیعی نیست، اما رویکرد فروشگاه‌های آلمانی در قبال بازی Fallout 76 غیر‌منتظره است که به نظر می‌رسد به علت سفارش بیش از اندازه این بازی از کمپانی Bethesda (بتسدا) است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده