نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷

جدیدترین تریلر بازی Metro: Exodus دنیای بزرگ این اثر را به تصویر می‌کشد

در تریلر جدید و نسبتا طولانی بازی Metro: Exodus یک نمایش پر و پیمان از مکانیک‌ها، محیط‌ها و داستان بازی را شاهد هستیم. با زومجی همراه باشید.

در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو 4A Games که این روزها سخت مشغول آماده‌سازی بازی مورد انتظارش یعنی بازی Metro: Exodus است یک تریلر از بازی مذکور منتشر کرده و در آن، از داستان گرفته تا مکانیک‌ها و محیط‌های بازی را به مخاطب خود نشان داده است.

در این تریلر، سازندگان بازی خیلی مفصل درباره‌ی مکانیک‌های گیم‌پلی و داستان بازی توضیح می‌دهند؛ اثری که قرار است یک بازی «شوتر داستان-محور حماسی» باشد و بازیکنانش را برای زنده ماندن، به چنگ زدن به ریسمان اکشن، مخفی‌کاری و گشت و گذار وامی‌دارد. در این قسمت از سری بازی مترو که داستانش قرار است طی چهار فصلِ یک سال کامل روایت شود، به قسمت‌های مختلفی از روسیه سفر خواهیم کرد و به نوعی، یک شبه‌قاره را به شکلی تمام و کمال جست‌وجو خواهیم کرد.

در ادامه‌ی تریلر، قسمت‌هایی از تغییر فصل و صدالبته بخش‌های مخفی‌کاری و شخصی‌سازی تفنگ‌ها هم به نمایش درمی‌آید که اگر در تریلرهای قبلی این بازی ندیده‌اید، تماشای‌شان اصلا خالی از لطف نیست. این را هم باید بگویم که در تریلری که در ادامه‌ی مطلب تماشایش خواهیم کرد، سازندگان بازی متذکر شده‌اند که در این بازی، قرار نیست کوئست‌های جانبی صرفا وقت‌گیر را تجربه کنیم و تک تک وظایف و ماموریت‌هایی که در جهان بزرگ این بازی انجام‌شان می‌دهیم، روی خط اصلی داستان بازی تاثیر می‌گذارند.

بازی Metro: Exodus در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی کامپیوتر این بازی نه از روی استیم، بلکه از روی فروشگاه اپیک گیمز قابل خرید خواهد بود. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده