// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

تاریخ انتشار بازی Songbird Symphony در تریلر گیم پلی جدید آن اعلام شد

بازی Songbird Symphony از استودیو PQube و Joysteak که داستان پرنده‌ی یتیمی به نام Birb را روایت می‌کند در تاریخ ۳ مرداد منتشر خواهد شد.

استودیو PQube و توسعه‌دهنده‌ی بازی Songbird Symphony، یعنی استودیو Joysteak، اعلام کرده بودند که این بازی ریتم-محور پازل در سبک پلتفرمر در بهار سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد. حال تاریخ انتشار این اثر اعلام شده است. این بازی ماجراجویی موزیکال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، سوییچ و پی سی در تاریخ ۳ مرداد ماه در دسترس خواهد بود، اما شما مجبور نیستید تا آن زمان برای تجربه‌ی این بازی منتظر بمانید؛ زیرا دمو این بازی هم‌اکنون در دسترس است.

Songbird Symphony داستان عاطفی پرنده‌ی یتیمی به نام Birb است که خود را تنها در جنگلی عجیب و ترسناک می‌یابد. خوشبختانه Birb با عموی طاووس خود تجدید دیدار می‌کند و Birb تحت حمایت او قرار می‌گیرد. مشکل اینجا است که Birb مثل بقیه‌ی پرنده‌ها نیست و به دلیل متفاوت بودنش توسط اطرافیانش طرد می‌شود، اما او ناامید نمی‌شود و به سفر ماجراجویانه‌ای برای کشف هویتش و اینکه او واقعا کیست می‌رود. در این بازی شما هر کجا که بروید راهی برای نواختن موزیک پیدا می‌کنید؛ زیرا دنیای بازی پر از عناصر قابل تعامل است که می‌توانید با جابه‌جا کردنشان ریتم‌های مختلف بسازید. بازیکن با مینی پازل‌هایی نیز در مسیر ماجراجویی Birb برخورد می‌کند. تعداد زیادی پر پرنده نیز در سراسر دنیای بازی پراکنده شده است که جمع کردن آن‌ها و فهمیدن اینکه به چه کسی تعلق دارند، رازهایی را راجع به این دنیای عجیب برملا می‌کند.

از مهم‌ترین عناصر بازی Songbird Symphony مبارزه‌های ریتمیکی است که با دیگر شخصیت‌ها خواهید داشت و اگر آنان را شکست دهید Birb از گذشته‌ی خود بیشتر باخبر خواهد شد و مناطق جدیدی از بازی نیز آنلاک می‌شود.

تریلر این بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید: 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده