// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

تریلر هنگام عرضه بازی Immortal Planet برای پلی استیشن 4 منتشر شد

بازی Immortal Planet امروز برای پلی استیشن 4 عرضه شد و به این مناسبت تریلری نیز برای آن منتشر شد. 

در تریلری که امروز برای Immortal Planet هم‌زمان با عرضه‌ی آن برای پلی استیشن 4 منتشر شد، مبارزه‌ی دوبعدی Dark Souls-مانند آن به تصویر کشیده است. 
در لیست فروشگاه پلی استیشن، توضیحات این بازی به این شکل ارائه شده است:
در سطح یخ‌زده‌ی یک سیاره‌ی فراموش شده، مقبره‌های مخروبه‌ای وجود دارند که محل استراحت نامیرایان است. در حالی که ابدیت ذهن جنگجویان بی‌خوابی را که در این راهروها قدم می‌زنند به یغما برده، یک بیدارروی تنها از خواب انجمادی خود بیدار می‌شود. وی که هیچ خاطره‌ای از گذشته‌ی خود ندارد، باید آینده‌ی خود را شکل دهد، رازهای این سیاره را کشف کند و راهی برای خروج از این جهنم یخی پیدا کند.

همان‌طور که می‌توان حدس زد، Immortal Planet فضاسازی سنگین و تاریکی را ارائه می‌دهد. سیستم پیشرفت این بازی نیز Souls-مانند توصیف شده؛ به این معنا که در زمان مرگ، امتیازهای تجربه‌ای را که برای پیشرفت شخصیت خود نیاز دارید از دست می‌دهید. در صفحه‌ی خرید بازی هم‌چنین «طراحی جمع و جور مراحل» و «باس فایت‌های نفس‌گیر» در ویژگی‌های این بازی ذکر شده است. 

ممکن است این موارد و شباهت مکانیک‌های بازی به سبک Souls برای شما مثبت باشد یا ممکن است از نظایر آن خسته شده باشید؛ به هر حال می‌توانید با تماشای تریلر در ادامه، خودتان تصمیم بگیرید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده