نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

انتقاد کارگردان فیلم سلام بمبئی از نحوه پخش فیلم در تلویزیون

قربان محمدپور، کارگردان فیلم سینمایی سلام بمبئی نسبت به نحوه نمایش این فیلم در تلویزیون، انتقاداتی را مطرح کرد.

مقاله‌ مرتبط:

اخیرا فیلم سینمایی «سلام بمبئی» ساخته قربان محمدپور از شبکه تلویزیونی آی‌فیلم پخش شده است. در نسخه‌ی پخش شده، همه‌ی دیالوگ‌های هندی و انگلیسی فیلم دوبله شده بودند. حتی دیالوگ‌هایی که بازیگران اصلی فیلم، یعنی محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری نیز با صدای صداپیشه‌ها، دوبله شده بود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ قربان محمدپور، کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» ، نسبت به نحوه‌ی دوبله فیلم سینمایی «سلام بمبئی» برای پخش در صدا و سیما، انتقاداتی کرده است. قربان محمدپور در باب دوبله شدن فیلم سینمایی «سلام بمبئ» به شرح زیر گفته است:

من با دوبله این فیلم کاملاً مخالف بودم و این موضوع را به تهیه کننده محترم هم (جواد نوروزبیگی) گفته بودم چرا که معتقدم تماشاچی دوست دارد بازی محمدرضا گلزار را حتی در زمانی که به انگلیسی صحبت می‌کند، با صدای خودش ببیند و بشنود نه فردی دیگر. البته اصرار برای دوبله فیلم زمان اکران هم وجود داشت که مخالفت من با انجام نشدن این کار نتیجه داد، اما برای پخش از تلویزیون گفتند باید حتما دوبله شود.

فیلم سلام بمبئی

قربان محمدپور، کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در باب تغییرات پیش آمده در فیلمنامه‌ی این فیلم گفت:

من به هیچ عنوان راضی به این کار نبودم و اگرچه در جریان کلی اتفاق بودم، اما از آنجا که کلا مخالفت داشتم از جزئیات بی‌خبر بودم و بعد متوجه شدم که این دوبله مشکلات زیادی دارد و خوب و منطقی در نیامده و خیلی جاها اصلا سینک نشده است. ضمن اینکه شوخی‌ها تغییر کرده و چیزهایی اضافه شده که اصلا در فیلمنامه نبود و این‌ها همه به فیلم لطمه زیادی زده است.

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» ساخته قربان محمدپور با بازی محمدرضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری، شایلی و گلشن گروور ساخته شده است. شما کاربران زومجی درباره فیلم «سلام بمبئی» و صحبت‌های قربان محمدپور چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده