نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تصاویر جدیدی از بازی Digimon Survive منتشر شد

تصاویر جدید Digimon Survive ویژگی‌های دنیای بازی را در کنار جهان و کاراکتر دیده نشده‌ی Digimon Fangmon نشان می‌دهد.

اطلاعات جدیدی از بازی Digimon Survive منتشر شده که جزییات داستان بازی و کاراکترهای آن نیز جزو این اطلاعات هستند. اخیراً باندای نامکو تصاویر جدیدی از این بازی را منتشر کرده که جزییات بیشتری از دنیای بازی و کاراکترهای آن را به‌تصویر می‌کشند. این تصاویر توسط سایت ژاپنی PlayGame منتشر شده و در اکانت رسمی Digimon Tweets نیز به‌اشتراک گذاشته شده‌اند. این تصاویر زیبا را می‌توانید در ادامه به‌طور کامل مشاهده کنید. در بین این تصاویر می‌توانیم کاراکتر جدید و جنایتکار Fangmon را ببینیم. این کاراکتر قرار است نقش گرگ خبیث را در داستان‌های کودکانه ایفا کند، همچنین طراحی او نیز شباهت بسیار زیادی به گرگ دارد.

در بین این تصاویر می‌توانیم چند صحنه از تاریکی شب را نیز ببینم. احتمالاً بازی Digimon Survive از چرخه شب و روز بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند ساعات مختلف شبانه‌روز را در بازی تجربه کنند. در نهایت نیز می‌توانیم تصویری از نقشه دنیای بازی مشاهده کنیم.

Digimon Survive

Digimon Survive

اخیراً بندای نامکو دفترچه خاطراتی با حضور هابو کازوماسا و سوزوکی کاتسواکی، تهیه‌کنندگان این بازی، منتشر کرده که در آن گذشته، حال و آینده بازی‌های ویدیویی Digimon را بررسی می‌کنند. همچنین بازی Digimon Survive را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند.

کازوماسا درباره تلاش تیم سازنده برای ساخت این بازی صحبت می‌کند، اینکه چگونه این بازی را برای هردو گروه طرفداران پروپاقرص و بازیکنان عادی طراحی کرده‌اند. برای انجام این‌کار، تیم سازنده عناصر بازی‌های نقش‌آفرینی قدیمی و بازی‌های ماجراجویی را باهم ترکیب کرده‌اند. توسعه‌دهنده‌های این بازی امیدوار هستند که ادغام سبک‌های گیم‌پلی، تجربه بازی را برای تمامی بازیکنان ساده‌تر خواهد کرد.

کاتسواکی نیز درباره دو بخش متفاوت گیم‌پلی بازی Digimon Survive صحبت کرد. اولین بخش، که آن را بخش درام بازی خطاب می‌کنند، شبیه به یک ماجراجویی متنی است. بخش دوم یا قسمت مبارزات نیز یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیتال استاندارد محسوب می‌شود. گرچه، انتخاب‌های بخش درام بازی، روی شرایط مبارزات نیز تأثیر می‌گذارد. بازیکن می‌تواند در طول مبارزه، دیجیمون خود را ارتقا (Digivolve) دهد. ارتقا دادن به بازیکن اجازه می‌دهد تا با استفاده از فرصت‌های بیشتر نقاط ضعف حریف را سنجیده و به‌سرعت او را نابود کند.

بازی Digimon Survive در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده